آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

جشنواره خورشید فرصتی برای شناساندن مشهد به عنوان الگوی برگزاری رویداد‌های بین المللی است

  • کد خبر: ۱۸۵۲۵۳
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
جشنواره خورشید فرصتی برای شناساندن مشهد به عنوان الگوی برگزاری رویداد‌های بین المللی است
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد تمام ظرفیت‌های خود را در جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید پای کار آورده تا به‌عنوان الگویی برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف در کشور معرفی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز مهدی ناصحی در نشست هم‌اندیشی جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید اظهار کرد: آنچه که ما تعهد کرده‌ایم برگزاری شایسته این برنامه است و مقدمات خوبی برای این کار از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد آماده‌شده است و به نظر می‌رسد جشنواره رسانه‌ای خورشید در بالاترین سطح این میزبانی انجام خواهد شد و مشهد می‌تواند به عنوان الگویی برای برگزاری رویداد‌های بین المللی به دنیا معرفی شود.

وی اضافه کرد: در روابط بین کشور‌ها آنچه که اهمیت دارد روابط میان مردم است که در قالب دیپلماسی عمومی اتفاق می‌افتد. بسیاری از عواملی که در بستر دیپلماسی رسمی پیش‌بینی می‌شود امکان ارتباط لازم میان مردم را مهیا نمی‌کند و دراین میان بخش‌هایی مانند شهرداری‌ها می‌توانند از طریق دیپلماسی عمومی این ارتباط را شکل دهند لذا این موضوع برای ما اهمیت دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه با هماهنگی‌های انجام‌شده میان نهاد ریاست جمهوری و وزارت ارشاد مقدمات میزبانی شایسته جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید درمشهد آماده‌شده است اظهار کرد: مشهد امروز میزبان این رویداد در حوزه زنان تاثیرگذار جهان در مشهد است و به‌درستی مهم‌ترین رویداد در حوزه دیپلماسی عمومی کشور در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

ناصحی ادامه داد: درخواست ما از دولت نیز این است که تمامی ظرفیت بخش‌های دیگر را نیز پای‌کار بیاورند تا مشهد به‌عنوان الگویی برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف در کشور معرفی شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های مناسبی برای این اتفاق درمشهد وجود دارد که وجود مضجع نورانی علی بن موسی‌الرضا (ع) بی‌بدیل‌ترین آن به‌عنوان دلیل وجودی شهر مشهد است.

ناصحی تاکید کرد: مشهد بستر فعالیت‌های مهم بانوان تأثیرگذار در تاریخ بوده است و این یک اتفاق بزرگی است و انتظارمان در سطح ملی این است که به این ظرفیت‌ها توجه کنند.

وی گفت: ما شاهد حضور خبرنگاران برجسته بانوی دنیا از مهمترین خبرگزاری‌ها برای شناساندن مشهد در جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید خواهیم بود که روایت گری خواهند داشت و امیدوارم چند تصویر مانا و ماندگار از مشهد به دنیا به ویژه از زنان مخابره شود.

عضو شورای شهر مشهد پیشنهاد داد: ارتباط گیری بین زنان خبرنگار جهان و مشهد از فرصت‌هایی است که در این رویداد وجود دارد که می‌تواند منجر به تولیدات فاخر و ارزشمند و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات رسانه‌ای مختلف در سطح شهر مشهد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->