«کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی «امروز کافران نومید شدند» | غدیر، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی
سرخط خبرها

آرشیو‌های صداوسیما توسط چه کسانی سرقت و در شبکه‌های فارسی زبان خارجی پخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۸۷۰۹۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
آرشیو‌های صداوسیما توسط چه کسانی سرقت و در شبکه‌های فارسی زبان خارجی پخش می‌شود؟
رئیس صداوسیما گفت: به برخی مجریان صداوسیما که به قوانین و ضوابط بی توجه بودند، تذکر داده شده و حتی برخی هم توبیخ شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برخی حاشیه سازی مجریان صداوسیما در فضای مجازی گفت: ساماندهی فعالیت چهره‌ها مورد توجه صداوسیما قرار گرفته است؛ البته این اقدامات صرفا سلبی نیست بلکه اقدامات ایجابی هم هست، از جمله اینکه به استعداد‌های جدید میدان داده شده که یکی از آن‌ها راه‌اندازی مرکز سیمرغ برای احیای ساختار‌های فراموش شده مثل تله تئاتر است که تله تئاتر و نمایش رادیویی بهترین فرصت برای شناخت چهره‌های جدید است.

وی ادامه داد: در حوزه سلبی همه اقداماتی که باید صورت گیرد از جمله تهیه قرارداد با چهره‌هایی که برای اولین بار معرفی می‌شوند و چه تهیه کنندگانی که باید ملزم به رعایت قوانین و ضوابط در مورد به کارگیری چهره‌ها باشند، انجام می‌شود. در یک سال گذشته ما از چهره‌های جدید در حوزهه بازیگری یا مجری استفاده کردیم و این فرایند دائمی است و این روند باید ادامه داشته باشد.

جبلی در پایان گفت: در مورد مجریان به برخی تذکر داده شده و حتی در مواردی توبیخ نسبت به کسانی که به قوانین و ضوابط بی توجه بودند، انجام شده است. در مورد چهره‌ها تابع مصوبات کارگروه چهره‌ها هم هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->