لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

قوانین جدید ایکس (توییتر سابق)؛ به نفع صهیونیست‌ها، علیه فلسطینی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۸۱۲۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
قوانین جدید ایکس (توییتر سابق)؛ به نفع صهیونیست‌ها، علیه فلسطینی‌ها
ایکس (توییتر سابق) به تازگی قوانین انتشار محتوا را به‌روز کرده است و در آن آشکارا از صهیونیست‌ها دفاع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - متن هشدار به روز رسانی قوانین ایکس (توییتر سابق) شامل مواردی از جمله حذف حساب‌های کاربری مدافع حماس، حذف محتوای پست‌ها و تصاویر مرتبط با حماس و هر نوع تصاویر خشن است. انتشار تصاویر خشن و دردناک در تمام شبکه‌های اجتماعی ممنوع است، اما نکته جالب اینجاست که ایکس به وضوح اعلام می‌کند تصاویر مرتبط با اسرائیل را حذف نمی‌کند و اگر کاربران از دیدن تصاویر آزار می‌بینند می‌توانند در تنظمیات، گزینه «عدم نمایش» آن‌ها را انتخاب کنند.

در قوانین جدید شبکه اجتماعی ایکس آمده است:

«ما در شبکه اجتماعی ایکس شاهد افزایش کاربران فعال در موضوع درگیری و حمله تروریستی به اسرائیل بوده‌ایم که طی چند روز گذشته بیش از ۵۰ میلیون پست در سراسر جهان از این موضوع منتشر شده است.

گروه مدیریتی شبکه اجتماعی ایکس این بحران را ارزیابی کرده است و قوانین جدید خود را در این موضوع اعمال می‌کند.

بخش‌هایی از قوانین جدید:

ما حساب‌های وابسته به حماس که خط‌مشی خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز دارند را حذف کرده‌ایم؛ ما در تلاشیم تا از انتشار محتوای تروریستی جلوگیری کنیم.

همچنین به عنوان بخشی از سیاست خود به نظارت فعال بر سخنان یهودی‌ستیزانه ادامه می‌دهیم. به علاوه ما برای حذف چند صد حساب که سعی در ایجاد ترند‌های نامرتبط داشته‌اند اقدام کرده‌ایم.

به روز رسانی‌های شبکه اجتماعی ایکس شامل موارد زیر هستند:

لحظات بسیاری وجود دارند که دیدن آن‌ها برای شما آزار دهنده است مانند آنچه که اخیرا منتشر شده است، اما ما در شبکه اجتماعی ایکس باور داریم اگرچه دیدن این تصاویر دشوار است، اما دیدن حقایق برای فهمیدن آنچه در حال رخ دادن است لازم است، در صورتی که محتوا آزار دهنده بود از مسیر تنظیمات می‌توان محتوایی که شبکه ایکس نمایش می‌دهد را کنترل کرد.

شبکه اجتماعی ایکس متعهد به ایمنی اطلاعاتی و ارائه اخبار در اسرع وقت به کاربران است. در روز‌های آینده، همچنان با به روز رسانی‌های جدید خدمات خود را ادامه خواهیم داد.»

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->