تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

شرایط ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ‌ها (۱۹ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۸۳۷۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
شرایط ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ‌ها (۱۹ مهر ۱۴۰۲)
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا از اختصاص شرایط ویژه برای ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته فراجا خبر داد و گفت که این شرایط تنها تا ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رمضانی با اشاره به فرارسیدن هفته فراجا گفت: با توجه به آغاز هفته انتظامی از روز ۱۳ مهرماه، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تسهیلات ویژه‌ای را برای ترخیص خودرو‌های رسوبی به مناسبت این هفته در نظر گرفته است که این شرایط از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۹ مهرماه سالجاری اجرا خواهد شد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در خصوص تسهیلات مالی ترخیص خودرو‌های رسوبی نیز گفت: هزینه پارکینگ برای خودرو‌هایی که قبل از سال ۹۹ و برای موتورسیکلت‌هایی که قبل از سال۹۸ توقیف شده‌اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴، محاسبه می‌شود.

وی درباره نحوه پرداخت جرائم معوق این وسایل نقلیه نیز گفت: شهروندان می‌توانند ۵۰درصد خلافی را پرداخت و ۵۰ درصد دیگر را به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودرو‌های رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودرو‌های دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن "پلیس من" و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ می‌توان اقدام کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->