فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

واکنش رضا رشید پور به حملات رژیم صهیونیستی به غزه

  • کد خبر: ۱۸۸۳۹۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
واکنش رضا رشید پور به حملات رژیم صهیونیستی به غزه
رضا رشیدپور به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با گسترده شدن ابعاد حملات رژیم صهیونیستی به غزه و قرار گرفتن اخبار آن در صدر رسانه‌های بین‌المللی، بسیاری از سلبریتی‌ها از جمله رضارشیدپور، از فضای مجازی برای ابراز حمایت از مردم فلسطین استفاده کرده‌اند تا صدای خود را به گوش جهان برسانند.

 «رضا رشیدپور» در صفحه توئیتر (ایکس) نوشت:

رژیم صهیونیستی غاصب، جنایت‌پیشه و شارلاتان است. قواعد جنگ روانی را خوب می‌داند و از مظلوم‌نمایی به عنوان تاکتیک در یک راهبرد خبیثانه سود می‌برد؛ و تاسف برای کسانی است که با ژست روشن‌فکری و یا مخالفت با جمهوری اسلامی خون‌شویی می‌کنند و جرات بیان حقیقت را ندارند.

بامداد روز شنبه، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه، در پاسخ به حملات مستمر نیرو‌های رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان علیه مردم فلسطین، اموال و مقدسات آن‌ها به‌ویژه مسجد الاقصی، عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کردند. در پی این عملیات مقاومت، رژیم صهیونیستی هم به نوار غزه حمله کرد و این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و علاوه بر تخریب بخش‌های مختلف حیاتی، صد‌ها تن از فلسطینی‌ها شهید و زخمی شده‌اند.

منبع: آفتاب نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->