ماجراجویی جوان مسافربر سارقان عتیقه را لو داد حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

پدیده گرد و خاک و وزش باد شدید در خراسان رضوی (٩ آبان ١۴٠٢)+ فیلم

  • کد خبر: ۱۹۱۷۸۲
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
پدیده گرد و خاک و وزش باد شدید در خراسان رضوی (٩ آبان ١۴٠٢)+ فیلم
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون شاهد پدیده گردوخاک، کاهش میدان دید افقی و کیفیت هوا در سطح استان هستیم.

زهرا مبشری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، هم اکنون شاهد پدیده گردوخاک و کاهش میدان دید افقی در سطح استان هستیم به ویژه در شهر‌های واقع در نوار شمالی، شرقی و تا حدودی نیمه جنوبی شدت آن بیشتر است. این پدیده طی امروز در سطح استان ادامه دارد که همین سبب کاهش کیفیت هوا نیز شده است.

وی افزود: در برخی نقاط استان نیز شاهد وزش باد شدید خواهد بود. فردا و پس فردا وزش باد را نخواهیم داشت، اما کیفیت هوا همچنان ناسالم خواهد بود. اما از روز پنج شنبه به تدریج کیفیت هوا سالم خواهد شد.

لازم به ذکر است که روند کاهش دما از امروز آغاز شده است و هوای خنک در سطح استان تا صبح روز پنج شنبه ادامه دارد.

به گفته وی در مشهد وزش باد نسبتا شدید است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١۴ و ٢٨ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات با ٨ درجه کاهش به ٢٠ درجه و در سردترین ساعات با ٩ درجه کاهش به ۶ درجه خواهد بود. فردا نیز دمای هوا در سردترین ساعات به ۵ درجه و در گرمترین ساعات به ٢١ درجه خواهد رسید.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیشابور با دمای ٩ درجه سردترین‌ترین و صالح‌آباد با دمای ٣۴ درجه گرم‎ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با سرعت ٧۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->