واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

راننده مکار مرد میان‌سال را طعمه کرد

  • کد خبر: ۱۹۱۹۱۹
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
راننده مکار مرد میان‌سال را طعمه کرد
راننده‌ای که از با کسب اطلاع از وضعیت مسافرش از او سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز صحبت‌هایشان حسابی گل‌انداخته بود. از هر دری سخن می‌گفتند، راننده جوان از بدبیاری‌هایش می‌گفت و اینکه با چه مشقتی باید خرج زن و زندگی‌اش را با وانت دربیاورد، مرد میان‌سال هم از زندگی‌اش گفت و اینکه چطور بعد از مدت‌ها گشتن، توانسته خانه‌ای بخرد و حالا دارد بخشی از لوازمش را به آنجا می‌برد و کسی در خانه نیست و شب باید دوباره بخش دیگری از لوازمش را بیاورد.

مسافرت کوتاه آن‌ها پس از تخلیه لوازم در خانه جدید تمام شد و هر کدام پی کار خودشان رفتند. همان شب مرد میان‌سال بخش دیگری از لوازمش را به خانه برد، اما پس از ورود متوجه شد که سارقان خیلی زودتر از خودش آدرس خانه‌اش را یادگرفته و او را نقره‌داغ کرده‌اند.

با اعلام یک مورد سرقت از یک منزل مسکونی در منطقه طلاب مشهد، موضوع در دستورکار گروهی از مأموران انتظامی قرار گرفت. با حضور عوامل انتظامی در محل جرم، مال‌باخته اعلام کرد که سارقان تمامی لوازم منزلش به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان را به سرقت برده‌اند.

کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق محل جرم و آثار و شگرد به کار گرفته در محل سرقت متوجه شدند که این دزدی توسط فردی انجام شده که به محل آشنایی داشته است. در ادامه مال‌باخته اعلام کرد به‌تازگی این خانه را خریده و کسی به‌جز خودش تا به حال به این خانه نیامده است و روز قبل از سرقت با یک وانت اینترنتی قسمتی از وسایل را به خانه‌اش آورده است.

این موضوع توجه کارآگاهان را جلب کرد و این فرضیه مطرح شد که ممکن است راننده وانت اینترنتی در سرقت منزل ویلایی نقش داشته باشد.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته همان محدوده، دست داشتن راننده وانت اینترنتی در سرقت قوت گرفت و مأموران مخفیگاه متهم را در محدوده شهرک رجایی شناسایی و با هماهنگی قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

متهم سی‌وهفت ساله که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در ادامه تحقیقات در رویارویی با ادله و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشود و به سرقت وسایل منزل با کمک یکی از دوستانش اعتراف کرد. در ادامه دیگر متهم نیز دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد او بی‌گناه بوده و هیچ اطلاعی از سرقتی‌بودن اموال نداشته و به درخواست دوستش در جابه‌جاکردن وسایل به داخل وانت به او کمک کرده است. همچنین با کشف وسایل و بازگرداندن آن‌ها به مال‌باخته، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->