تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

پیکر شهید مدافع امنیت در گناباد تشییع شد

  • کد خبر: ۱۹۲۴۷۹
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
پیکر شهید مدافع امنیت در گناباد تشییع شد
پیکر استوار یکم شهید «علی قربانی ریابی»، شهید مدافع امنیت که به دست اشرار مسلح در شهرستان «بمپور» استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، روز شنبه در زادگاهش شهرستان گناباد تشییع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این آیین که با حضور گسترده مردم و مسوولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزار شد، پیکر شهید قربانی ریابی بعد از تشییع از مصلی امام خمینی (ره) تا چهارراه شهید احمدیان برای خاکسپاری در زادگاهش منتقل شد.

آیین وداع با شهید استوار یکم علی قربانی ریابی شامگاه جمعه ۱۲ آبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شهرستان گناباد برگزار شد و پیکر مطهر آن شهید روز شنبه بعد از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش روستای ریاب این شهرستان انتقال یافت.

در حمله تروریستی اشرار مسلح به واحد‌های گشت کلانتری ۱۲ محمدان شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان که چهارشنبه شب دهم آبان ماه در حال گشت زنی و تامین امنیت و آرامش بودند، استوار یکم شهید علی قربانی ریابی از پرسنل انتظامی شهرستان بمپور به شهادت رسید و چهار نفر از ماموران انتظامی مجروح شدند.


شهید استوار یکم علی قربانی ریابی پانزدهم آذر ۱۳۷۹ در شهرستان گناباد متولد شد و سرانجام شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان در حمله تروریستی اشرار مسلح به شهادت رسید.

بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد، پنج هزار و ۵۰۰ نفر زیر پوشش دارد که از این تعداد ۹۰۰ جانباز و ۳۳۷ خانواده شهید و ۲۵ آزاده و خانواده آن‌ها هستند.

۱۶۲ دانشجوی شاهد و ایثارگر و ۳۷ دانش آموز و ۲ هزار و ۴۲۵ نفر زیرپوشش بیمه از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد بهره‌مند هستند.

شهرستان گناباد با بیش از یک هزار و ۳۴۰ شهید، جانباز و آزاده در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->