فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات نماد اتحاد ملی است ایران ۱۱ شخص آمریکایی را تحریم کرد اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

القسام خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید

  • کد خبر: ۲۰۰۷۴۴
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
القسام خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید
پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی برخی از تونل‌های متعلق به حماس شد، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیام غیرمستقیمی را به ارتش رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد که اسرائیلی‌ها دیر رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های عزالدین القسام در پیامی در کانال خود در تلگرام که به سه زبان عبری، عربی و انگلیسی ترجمه شده و با پخش ویدئویی از کشف تونل خود در نزدیک مرز با فلسطین اشغالی و نمایش خروج بخشی از رزمندگان حماس از این تونل و انجام حمله هفتم اکتبر و به هلاکت رساندن نظامیان صهیونیست اعلام کرد: دیر رسیدید، ماموریت انجام شده‌است.

القسام در این بیانیه خود عبارت «کمی بعد» را نیز منتشر کرد که اشاره به بیانیه بعدی دارد که ممکن است دربردارنده اعلام یک عملیات مشخص باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده یک تونل بزرگ در غزه، نزدیک به جایی که زمانی گذرگاهی شلوغ به سمت سرزمین‌های اشغالی بوده را کشف کرده‌است. این خبر سؤالات جدیدی را در مورد اینکه چگونه سازمان‌های جاسوسی و نظارتی صهیونیست‌ها چنین نشانه‌هایی را از دست داده و متوجه آن نشده‌اند، به وجود آورده‌است.

براساس گزارش صهیونیست‌ها، ورودی تونل فقط چند صد یارد از گذرگاه بسیار مستحکم «اریز» و یک پایگاه نظامی صهیونیستی در نزدیکی آن فاصله دارد.

ارتش صهیونیستی گفته‌است این تونل که بیش از ۲.۵ مایل امتداد دارد، به شبکه تونلی گسترده در سراسر غزه متصل می‌شود و به اندازه کافی عریض است که خودرو‌ها از آن عبور کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->