با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار پلیش فتا؛ مراقب پیامک‌های تخفیف یلدایی باشید

  • کد خبر: ۲۰۱۳۷۲
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
هشدار پلیش فتا؛ مراقب پیامک‌های تخفیف یلدایی باشید
پلیش فتا نسبت به پیامک‌های تخفیفات یلدایی هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «حسابم را خالی کردند آن هم سر یک تخفیف پنجاه درصدی لباس یلدایی» این‌ها را آرزو ۳۵ ساله می‌گوید.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا سرهنگ علی‌محمد رجبی می‌گوید «تخفیف ویژه به بهانه‌های مختلف اعم از شب یلدا برای دریافت بسته اینترنت رایگان یا فروش و حراج محصولات می‌تواند ترفند کلاهبرداری افراد سودجو باشد».

سرهنگ علی‌محمد رجبی می‌گوید علی‌رغم توصیه‌های مکرر پلیس «هنوز مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی با مضمون اینترنت رایگان، تخفیفات ویژه، حراج فصل، فروش ارزان قیمت کالا، احضار به دستگاه قضا، ممنوع الخروجی، مسدود شدن سهام عدالت و ... افراد را دچار طمع، ترس، نگرانی و تردید کرده و با وارد شدن آن‌ها داخل لینک، حساب‌شان را خالی می‌کنند».

پیرمرد پرونده را به مأمور سالن ارجاع پلیس فتا می‌دهد و می‌گوید همه این سال‌ها حقوق بخور و نمیر بازنشستگی را پس انداز کردم تا آخر عمری دست عیالم را بگیرم و به سفر کربلا ببرم... نمی‌دانم چه شد که حسابم را خالی کردند.

مامور سالن ارجاع پلیس فتا می‌گوید «اینجا هر روز پر است از مالباختگانی که ناخودآگاه در دام مجرمان افتاده» و حقوق یا پس انداز خود را از دست داده و به امید بازگرفتن بخشی از وجوه از دست رفته، پرونده به دست از این اتاق به آن اتاق می‌روند.

رئیس پلیس فتا فراجا سردار وحید مجید می‌گوید «کلاهبرداری‌های سنگینی در فضای سایبر اتفاق می‌افتد که به آی‌پی‌های خارجی می‌رسیم». در این بین بخش بین‌الملل پلیس فتا این موارد را پیگیری می‌کند، اما «در برخی موارد حتی به نتیجه هم نمی‌رسند».

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->