تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟
سرخط خبرها

نحوه خرید بلیت پرسپولیس – نساجی + لینک و قیمت

  • کد خبر: ۲۰۲۰۱۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
نحوه خرید بلیت پرسپولیس – نساجی + لینک و قیمت
بلیت‌فروشی مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس و نساجی شروع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه (۷ دی ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. به همین منظور بلیت فروشی این مسابقه از صبح امروز و در حالی که هنوز ۳ روز تا زمان برگزاری مسابقه باقیمانده، شروع شد.

براساس آنچه در سایت بلیت فروشی سازمان لیگ وجود دارد قیمت بلیت‌های این مسابقه از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۰۰ هزار تومان ادامه دارد. البته باشگاه پرسپولیس برای افرادی که کارت هواداری داشته باشند تا ۳۰ درصد تخفیف هم درنظرگرفته است.

هواداران برای تهیه بلیت‌های این مسابقه می‌توانند به سایت https://footballeticket.ir/buy-ticket.zul#Step-۱ مراجعه کرده و جایگاه موردنظر خودشان را انتخاب کنند.

پرسپولیس با ۲۵ امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر در جایگاه سوم ایستاده (قبل از مسابقه ملوان و تراکتور) و نساجی با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->