خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف مواد غدایی احتکار شده در کاشمر به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد
سرخط خبرها

انهدام شبکه بزرگ تولید مهمات سلاح‌های شکاری در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۰۲۲۵۷
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
انهدام شبکه بزرگ تولید مهمات سلاح‌های شکاری در مشهد + عکس
پلیس مشهد در یک عملیات ضربتی، اعضای یک باند بزرگ تولید مهمات با تخریب بالا و فروش سلاح‌های شکاری را متلاشی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال وقوع چندین نزاع مسلحانه در حاشیه شهر مشهد که عاملان شرارت از سلاح شکاری برای ایجاد رعب و وحشت در این درگیری‌ها استفاده کرده بودند، آثاری از گلوله‌های شلیک شده درصحنه‌های نزاع به دست آمدکه بررسی‌های کارشناسی نشان داد گلوله‌های مذکور تخریب بالاتری دارند و به صورت دست ساز تولید شده‌اند. این گونه بود که گروهی از ماموران عملیات ویژه با دستورات محرمانه سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) ماموریت یافتند تا ماجرای مهمات مذکور را زیر ذره بین تحقیقات ببرند چرا که وی احتمال می‌داد پلیس در کنکاش‌های تخصصی به باند گسترده‌ای از قاچاقچیان سلاح و مخفیگاه‌های آنان دست خواهد یافت.

طولی نکشید که رصد‌های اطلاعاتی ماموران به نتیجه رسید و سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند فروش غیرمجاز و تولید مهمات با تخریب بالا دریکی از کارگاه‌های زیرزمینی بولوار توس به دست آمد.

انهدام شبکه بزرگ تولید مهمات سلاح‌های شکاری در مشهد + عکس

نیرو‌های انتظامی که حالا زیرنظرمستقیم فرمانده انتظامی مشهد وارد عملیات تخصصی شده بودند، با کسب مجوز‌های قضایی از قاضی محمودی (بازپرس شعبه ۶۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) این کارگاه زیرزمینی را به طور نامحسوس محاصره کردند و پدر و پسری را به دام انداختند و روزنه‌هایی از خرید و فروش سلاح و تجهیزات و ابزار شکار نیز در این پرونده حساس نمایان شد. این موضوع اهمیت پرونده را دوچندان کرد و بدین ترتیب عوامل انتظامی در عملیات‌های ضربتی جداگانه ۵ متهم دیگر را که در تولیدو فروش سلاح و مهمات غیرمجاز نقش داشتند در حالی دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان یک انبار ذخیره مهمات و سلاح غیر مجاز نیز کشف شد که درون آن ۱۱ قبضه سلاح شکاری، ۶۰۰۰ فشنگ، قطعات اولیه فشنگ‌های مذکور شامل مرمی و پوکه و همچنین ابزار و ادوات تولید فشنگ، دستگاه‌های برش و پرس گلوله‌ها، قالب‌های ساخت فشنگ و چرخ سنگ به همراه ۶۰ کیلوگرم گوشت شکار قرار داشت.

ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که اعضای این شبکه گسترده که درپوشش کارگاه تراشکاری به تولید مهمات و فروش سلاح‌های غیر مجاز می‌پرداختند، در زمینه ارسال این گونه مهمات به استان‌های دیگر کشور نیز فعالیت دارند که بررسی‌های بیشتر در این باره همچنان با تلاش نیرو‌های عملیات ویژه مشهد ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->