اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد: طرح‌های فرهنگی مشهد می‌تواند الگوی دیگر کلانشهرهای مشهد باشد

  • کد خبر: ۲۰۵۶۳۱
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
عضو شورای اسلامی شهر مشهد: طرح‌های فرهنگی مشهد می‌تواند الگوی دیگر کلانشهرهای مشهد باشد
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدواریم طرح‌های ایجاد شده در مشهد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان الگو و یک وحدت رویه بین شورا‌های اسلامی کلانشهر‌های کشور مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام «حسن منصوریان» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد درباره برگزاری پنجمین اجلاسیه روحانیون شورا‌های اسلامی کلانشهر‌های کشور به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: مجمع روحانیون کلانشهر‌های شورا‌های اسلامی شهر، به منظور هم افزایی و ایجاد وحدت رویه در تصمیمات شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها پیرامون موضوعات فرهنگی، دینی و اعتقادی تشکیل شد و در ۴ نشست گذشته نیز اساسنامه آن مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی افزود: موضوع اصلی دستور کار اعضای این مجمع، مسائل اجتماعی و فرهنگی عمومی مردم به عنوان سبک زندگی کلانشهر‌ها بود و در این جلسه نیز ۳ محور اصلی اجرا شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی مشهد شامل مسجد محوری، قرارگاه اجتماعی و نسخه مترقی فرهنگسرا‌ها با تاکید بر باشگاه‌های مخاطب محور مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام منصوریان خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح‌های ایجاد شده در مشهد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان الگو و یک وحدت رویه بین شورا‌های اسلامی کلانشهر‌های کشور مورد توجه قرار بگیرد.

دکتر «حسین باغگلی» معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز در این نشست به تشریح برنامه‌های مختلف فرهنگی شهر مشهد در زمینه فعالیت‌های باشگاه‌های مخاطب محور، طرح مسجد محوری و قرارگاه‌های اجتماعی ایجاد شده در شهر مشهد پرداخت.

سیدحسین علوی‌مقدم نیز در این اجلاسیه، اظهارکرد: محلل‎‌های فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امروزه تغییر کرده و باید به شکل ویژه برای نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی داشت.

وی با بیان اینکه این محلل‌ها، دارای اجزاء و شاخه‌های مختلف، در حوزه‌های متنوع و گوناگون است، گفت: در راستای توجه به نوجوانان و جوانان، استعدادیابی ورزشی را در ۸ پهنه، با عُلقه مسجد‌محوری دنبال کرده‌ایم.

علوی‌مقدم افزود: خوشبختانه به واسطه این استعدادیابی، که در حاشیه شهر، پررنگ‌تر دنبال می‌شود، بازخورد‌های خوبی گرفته‌ایم و نوجوان و جوان این شهر، هم آموزه‌های تخصصی را فرامی‌گیرد و هم آموزه‌های تربیتی.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر لزوم توجه به اقتضائات جامعه امروز، تصریح کرد: اگر این اقتضائات را مورد توجه قرار ندهیم و در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، مدنظر نگیریم، به اهداف خود دست پیدا نمی‌کنیم.

علوی‌مقدم در پایان از اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های حاضر در این اجلاسیه خواست که تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان را در دستورکار قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->