آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درگیری در صف خرید مرغ منجر به قتل مرد کرمانی شد

  • کد خبر: ۲۰۷۲۶۸
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
درگیری در صف خرید مرغ منجر به قتل مرد کرمانی شد
فرماندار جیرفت گفت: قاتلی که دو روز پیش موجب مرگ یک جوان با ضربه چاقو در صف خرید مرغ شد، سابقه شرارت و تیراندازی نیز داشته‌ است که در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد بلندنظر اظهار کرد: بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در دو مرحله از یک مرغ فروشی خرید می‌کند و یکی از افراد به این کار معترض می‌شود، بحثی سر می‌گیرد.

وی افزود: در نتیجه این بحث، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد و چند نفر از دیگر حاضران با فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده درگیر می‌شوند.

فرماندار جیرفت اضافه کرد: فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده و آشنای فروشنده بوده، از مرغ فروشی خارج می‌شود و این بار با چاقو برمی‌گردد، اما کسانی که با او درگیر شده بودند در مغازه نبودند، در نتیجه یک ضربه چاقو به دست معترض اول می‌زند.

بلندنظر ادامه داد:، چون به‌موقع فرد را به بیمارستان نرساندند و ضربه چاقو به شریان اصلی دستش برخورد کرده بود، این جوان که ٢ سالی از ازدواجش می‌گذشت، خون زیادی از دست داد و با وجود تلاش‌های زیاد در بیمارستان جان باخت.

وی با بیان اینکه ازدحام خاصی نیز در مغازه نبوده و فقط ۶ نفر در صف ایستاده بوده‌اند، افزود: تنها دلیل آغاز بحث و درگیری ورود مجدد ضارب برای خرید بدون نوبت به مغازه بوده است.

فرماندار جیرفت بیان کرد: ضارب بعد از وارد کردن ضربه به دست فرد فوت شده، حین دنبال کردن فرد دیگری در خیابان بوده که توسط پلیس دستگیر می‌شود.

وی یادآور شد: این فرد پیشتر نیز در یک عروسی اقدام به تیراندازی کرده بود و سابقه خوبی ندارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->