فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات نماد اتحاد ملی است ایران ۱۱ شخص آمریکایی را تحریم کرد اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۸۰ درصد صهیونیست‌ها حاضر به بازگشت به فلسطین اشغالی نیستند

  • کد خبر: ۲۰۷۳۳۸
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
۸۰ درصد صهیونیست‌ها حاضر به بازگشت به فلسطین اشغالی نیستند
بر اساس نتایج نظرسنجی سازمان جهانی صهیونیسم که پس از عملیات طوفان‌الاقصی انجام شده است، ۸۰ درصد از صهیونیست‌های خارج از فلسطین حاضر به بازگشت به اراضی اشغالی نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، نتایج نظرسنجی سازمان جهانی صهیونیسم نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از صهیونیست‌های خارج از فلسطین اشغالی پس از حمله ۷ اکتبر نمی‌خواهند به فلسطین اشغالی بازگردند.

گوستی یهوشوا براورمن رئیس بخش سازماندهی و روابط با اسرائیلی‌ها در سازمان جهانی صهیونیسم و مسئول این نظرسنجی، گفت: مردم (رژیم) اسرائیل در حال نوسان هستند. این یک شوک است. ما دنبال شوک نیستیم بلکه در درون خود شوک قرار داریم.

وی افزود: همچنین ۷۰ درصد اسرائیلی‌ها سبک زندگی خود را تغییر داده و علائم نشان دهنده یهودی بودنشان از جمله استفاده از ستاره داوود یا صحبت به زبان عبری را مخفی می‌کنند و علاوه بر آن می‌گویند که به میزان ۲ برابر در مقایسه با گذشته تهدید شخصی احساس می‌کنند.

پیش تر نیز بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات «لازار» که برای روزنامه صهیونیستی «معاریو» صورت گرفت، شرکت کنندگان در پاسخ به این پرسش که آیا رژیم اسرائیل در جنگ علیه نوار غزه پیروز شده یا شکست خورده است، ۵۳ درصد گفتند که هنوز پیروز نشده است.

همچنین شورای منطقه «اسدات نیگیو» که شامل ۱۶ شهرک صهیونیست نشین در اطراف غزه می‌شود، به اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌ بودند، تا زمانی که تل آویو برای شهرک نشینان اطراف غزه امنیت، آموزش، رفاه و ثبات در شهرک‌ها ایجاد نکند، با بازگشت شهرک نشینان به منازلشان موافقت نخواهند کرد.

بیش از ۳۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست از آغاز جنگ علیه غزه، مجبور به ترک خانه‌های خود در جنوب و شمال سرزمین‌های اشغالی شده‌اند؛ عمده آن‌ها ساکن شهرک‌های اطراف غزه هستند و همچنان در برابر اصرار کابینه بنیامین نتانیاهو برای بازگشت به خانه‌هایشان مقاومت می‌کنند.

چندی قبل نیز «تامیر عیدان» رئیس شورای منطقه «اسدات نیگیو» که شامل ۱۶ شهرک در اطراف غزه می‌شود، به روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گفته بود که شهرک‌های صهیونیست نشین غزه همچنان در تیررس موشک‌های حماس قرار دارند و نتانیاهو سعی می‌کند با «رشوه» ساکنان را به خانه‌هایشان باز گرداند.

«آلون داویدی» شهردار شهرک صهیونیستی سدیروت نیز درباره عملیات نیروهای مقاومت فلسطین اذعان کرده بود: هفتم اکتبر (۱۵ مهر/آغاز عملیات طوفان الاقصی) به ما آموخت که کابینه و ارتش اسرائیل در ارزیابی‌های خود شکست خورده‌اند. پس از شکست، کابینه و ارتش از ساکنان می‌خواهند تا در ازای مبالغ مادی [به سدیروت] بازگردند، بدون اینکه آینده روشن باشد. نه نتانیاهو و نه سخنگوی ارتش آن گونه که وعده می‌دهند با شفافیت سخن نمی‌گویند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->