پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

رسانه رسمی رژیم صهیونیستی: ۲۰۰ سرباز ذخیره از ابتدای جنگ غزه کشته شده‌اند

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۲
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
رسانه رسمی رژیم صهیونیستی: ۲۰۰ سرباز ذخیره از ابتدای جنگ غزه کشته شده‌اند
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی تعداد کل نیرو‌های ذخیره کشته شده در نوار غزه را ۲۰۰ تن اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیست گزارش داد که از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه، ۲۰۰ سرباز ذخیره ارتش این رژیم کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان درگیری‌ها در نوار غزه، ۲۴ افسر و سرباز از جمله ۲۱ تن از نظامیان ذخیره بر اثر انفجار دو ساختمان در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه که به دست نیرو‌های مقاومت فلسطین انجام شد، کشته شدند.

این ارتش در ادامه سه‌شنبه را خشونت‌بارترین روز جنگ از زمان آغاز یورش زمینی به غزه در ۲۷ اکتبر گذشته دانست.

با کشته شدن این ۲۴ تن، آمار کلی تلفات ارتش رژیم صهیونیستی تنها از زمان آغاز یورش زمینی و در نتیجه درگیری‌های مستمر با مقاومت فلسطین، به ۲۲۱ نظامی افزایش یافت.

در این میان، اطلاعات مرکز ساماندهی نیرو‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که تا سال ۲۰۳۰ میلادی ۱۰۰ هزار تن از نیرو‌های ارتش این رژیم دچار معلولیت خواهند شد.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بیش از ۴۵۰۰ سرباز از آغاز جنگ زخمی شدند به این شکل که هر روز نزدیک به ۶۰ زخمی جدید اضافه می‌شوند.

مقاومت فلسطین با انتشار ویدیو‌هایی نشان می‌دهد که تعداد واقعی کشته‌ها و زخمی‌های ارتش رژیم اشغالگر بسیار بالاتر از آن چیزی است که اعلام می‌کند، در واقع نهاد نظامی رژیم صهیونیستی در تلاش برای مخفی کردن حجم تلفات خود، سانسور شدیدی درباره انتشار آمار واقعی اعمال می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->