ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ دستگیری بادیگارد سلبریتی‌ها پس از قتل و گروگانگیری در تهران بارش‌های اخیر کدام حوضه‌های آبریز کشور را بهره‌مند کرد ٧۴ درصد شهرک‌های صنعتی فاقد تصفیه‌خانه یوز نابالغ خارج از مجموعه حفاظتی توران مشاهده شد پرداخت ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی مدرسه مسجدمحور؛ جوانه‌ای است بر درخت تنومند انقلاب اسلامی رونمایی از نمونه‌های ۹ گونه از خزندگان ایران اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم دعای عرفه در مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سالانه ۸۷۰ هزار ایرانی تصادف می‌کنند | فوت حدود ۸۰۰۰ مصدوم در بیمارستان‌ها از این تعداد

  • کد خبر: ۲۱۰۰۷۹
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
سالانه ۸۷۰ هزار ایرانی تصادف می‌کنند | فوت حدود ۸۰۰۰ مصدوم در بیمارستان‌ها از این تعداد
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به مصدوم شدن سالانه ۸۷۰ هزار ایرانی در تصادفات جاده‌ای گفت: حدود یک درصد از مصدومان تصادفات در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز سعید کریمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در وزارت بهداشت درباره تعداد مصدومان حوادث ترافیکی اظهار کرد: سالانه حدود ۸۷۰ هزار مصدوم ترافیکی داریم. از این تعداد، ۲۰ هزار نفر فوت می‌کنند. از این ۲۰ هزار نفر، تقریباً نیمی از افراد در صحنه فوت می‌کنند که به علت شدت حادثه است.

وی افزود: از نیم دیگر حدود ۶ تا ۷ درصد در مسیر فوت می‌کنند که نشان می‌دهد شدت حادثه بالا بوده است و ۴۲ تا ۴۳ درصد نیز در بیمارستان فوت می‌کنند که یک‌سوم بلافاصله در بدو ورود به بیمارستان عملیات احیا برایشان انجام می‌شود که نشان‌دهنده وخامت حال مصدومان است.

وی ادامه داد: تعداد کل مصدومان ترافیکی که در بیمارستان فوت می‌کنند حدود ۸۰۰۰ نفر است؛ در واقع ۹۹ درصد مصدومان ترافیکی در بیمارستان‌ها درمان و مرخص می‌شوند و از کل مصدومان، تنها یک درصد فوت می‌کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->