حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

آغاز عملیات اجرایی ۹۵۴ واحد نهضت ملی مسکن و افتتاح ۲ طرح برق‌رسانی و عمرانی در قوچان

  • کد خبر: ۲۱۱۰۵۹
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
آغاز عملیات اجرایی ۹۵۴ واحد نهضت ملی مسکن و افتتاح ۲ طرح برق‌رسانی و عمرانی در قوچان
۲ طرح در حوزه برق‌رسانی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان قوچان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه در قالب سفر خود به شهرستان قوچان، و با حضور نماینده مردم قوچان در مجلس، ۲ طرح برق‌رسانی و عمرانی را به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح کرد.

در برنامه نخست استاندار خراسان رضوی در شهرستان قوچان صبح امروز پست برق ۱۳۲ کیلو ولتی در شهرک صنعتی «شهیدکلاهدوز» قوچان به ابعاد ۲۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین خط ۱۳۲ کیلو ولت تغذیه پست شهرک صنعتی قوچان به طول ۵ کیلومتر مدار و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

در ادامه نیز با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان محلی پل خودرویی ۶۰ متری خیابان شهید عطاران قوچان که بر روی رودخانه اترک قرار گرفته است که دو بخش بافت فرسوده به بازآفرینی شهری را متصل می‌کند، به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است این پل که دو قسمت بولوار ساحلی را به هم متصل می‌کند، در روان‌سازی ترافیک بسیار موثر خواهد بود.

آغاز عملیات اجرایی ۹۵۴ واحد نهضت ملی مسکن در قوچان

همزمان با ادامه سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان قوچان عملیات اجرایی احداث ۹۵۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار، نماینده مردم قوچان در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان آغاز شد.

یعقوبعلی نظری در این مراسم اظهار کرد: تاکید ما بر این است که بعد از آماده‌سازی، زمین به سرعت در نتیجه مقدماتی که فراهم می‌شود در اختیار مردم قرار گیرد تا عملیات ساخت را شروع کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: دولت زمین و زیرساخت‌ها را تامین می‌کند، اما این خود مردم هستند که باید به عنوان سازنده از زمان حداکثر استفاده را ببرند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: این پروژه باید به عنوان یک پروژه نمونه در بخش زمانبندی هم نمونه باشد تا شاهد افتتاح واحد‌های مسکونی آن در قوچان باشیم.

عباسعلی صفایی در ادامه این مراسم بیان کرد: با درایت مدیران استانی و شهرستان گره زمین‌های شهر قوچان باز شد و امیدواریم در حوزه نهضت ملی مسکن و خود مالکی و در راستای مسکن جوانان و محرومین قدم‌هایی خوبی را بتوانیم برداریم.

فرماندار شهرستان قوچان افزود: این سایتی که در آن حضور داریم مشکل‌هایی را پیش رو داشت که با همکاری مسئولین مرتفع شد.

وحید داعی نیز در ادامه این مراسم ضمن بیان اینکه سهمیه ساخت مسکن ما در استان تعداد ۳۹۱ هزار واحد است، گفت: ۱۹۵ هزار واحد این تعداد به صورت حمایتی است که دولت زمین و تسهیلات را به مردم ارائه می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: در قوچان تعداد ۱۵۳۹ نفر تایید نهایی هستند که تامین زمین این شهر در ۳ سایت انجام شده است.

وی اضافه کرد:۹۵۴ واحد که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد در سایت ۴۴ هکتاری و در دوطبقه احداث خواهد شد.

گفتنی است این واحد‌ها در زمین ۴۴ هکتاری واقع در بلوار شهید ذاکری قوچان واقع شده است.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->