یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم
سرخط خبرها

داوری: مشهد در شاخص‌های آموزش، بهداشت، ورزش و آب در شرایط بحرانی است

  • کد خبر: ۲۱۱۰۷۰
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
داوری: مشهد در شاخص‌های آموزش، بهداشت، ورزش و آب در شرایط بحرانی است
فرماندار مشهدمقدس گفت: کلانشهر مشهد در چهارشاخص آموزش، بهداشت، ورزش و آب در شرایط بحرانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری با حضور در آیین افتتاح استخر مالک‌اشتر در ناحیه یک آموزش‌وپرورش مشهد که امروز، ۲۱بهمن ماه برگزار شد تصریح کرد: ما در مشهدالرضا به دلیل وجود بارگاه منور حضرت رضا(ع) هیچ نقصی نداریم، چون بارگاهی در شهر است که تاریخ آن است. مشهد نشان و نامش از امام رضا(ع) است و زمان تاسیسش با امام رضا(ع) بوده است.

وی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه این جهان‌شهر دومین کلانشهر و پایتخت معنوی کشور است در ۲۲ شاخص سرانه‌های آن از متوسط استان پایین‌تر است و از ۲۲ شاخص، ۴شاخص وضعیت بحرانی دارد.

به گفته فرماندار مشهدمقدس، سرانه آموزشی ما در مشهد وضعیت بحرانی دارد، سرانه بهداشت و ورزش در کنار موضوع آب وضعیت بحرانی دارد و نیازمند همت بزرگ به‌ویژه در بحث آموزش است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی در ادامه افزود: ما حاکمیتی داریم مبتنی بر دین و نشئت گرفته از انقلابی که امام راحل بنیان‌گذار آن بوده است. امروز به شکرانه این انقلاب میزان باسواد‌های ما بیش از بی‌سوادانش است. آن زمان علم را در سواد تعریف می‌کردیم، اما امروز نه. ما آموزش‌وپرورش را کارخانه‌ انسان‌سازی و محور تولید علم می‌دانیم و هویت‌سازی در آموزش‌وپرورش اتفاق می‌افتد.

وی افزود: ما کمبود فضای آموزشی داریم. خوشبختانه با کمک مردم و خیّران این مسیر در جهت توسعه است و این نهضت مدرسه‌سازی به راه افتاده است. دانش‌آموزان ما در گذشته در فضایی کوچک آموزش می‌دیدند اما امروز به همت خیّران هر سه‌شنبه یک مدرسه در این شهر افتتاح می‌شود.

داوری تصریح کرد: تا چند سال آینده مدرسه دوشیفت نخواهیم داشت. اگر این انسجام تداوم داشته باشد، این اتفاق خواهد افتاد و این سه‌شنبه‌های مدرسه‌ساز ادامه‌دار خواهد بود.

وی ابراز کرد: همه ما می‌دانیم در جایی موفقیم که انسجام وجود دارد؛ از مولفه‌های انقلاب وحدت است و دشمن این حوزه را خوب شناخته و به دنبال ایجاد تفرقه در این وحدت است و از بین بردن کانون خانواده هدف اصلی دشمن است. ما باید تلاش کنیم که این تفرقه را به انسجام تبدیل کنیم و این اتفاق در مدرسه و در بستر آموزش‌وپرورش می‌افتد.

داوری تاکید کرد: فردا یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور میلیونی مردم این انسجام نمایش داده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->