انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

ماجرای پیامک‌های دروغ قطع گاز چیست؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) + عکس

  • کد خبر: ۲۱۱۸۵۶
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
ماجرای پیامک‌های دروغ قطع گاز چیست؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) + عکس
بعد از اقدام خرابکارانه بامداد امروز که منجر به انفجار خطوط گاز سراسری شد، از ساعاتی قبل پیامک‌هایی با سرشماره‌های ناشناس درباره قطع قریب‌ الوقوع گاز برای مردم ارسال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - به دنبال اقدام خرابکارانه بامداد امروز که منجر به انفجار خط لوله گاز سراسری شد از ساعاتی قبل پیامک‌های جعلی از سر شماره‌های ناشناس در مورد قطع قریب الوقوع جریان گاز برای هموطنان در شهر‌های مختلف در حال ارسال است که هدف آن ایجاد نگرانی در مردم است.

ماجرای پیامک‌های دروغ قطع گاز چیست؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) + عکس

ابوالقاسم عسگری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، درباره این پیامک‌ها گفته است: «در ساعات گذشته پیامکی مبنی بر قطعی جریان گاز در استان اصفهان به جمعی از شهروندان ارسال شده است. محتوای این پیامک به دلیل عدم انتشار از طرف مراجع رسمی تکذیب و به شهروندان توصیه می‌شود اخبار مرتبط با موضوع گاز در استان اصفهان را از طریق رسانه‌های رسمی به ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دنبال کنند.

به طور قطع سودجویان می‌خواهند با ایجاد نگرانی برای مردم اقدام خرابکارانه امروز در خط لوله سراسری را کامل کنند.

مراجع ذیربط از ابتدای وقوع انفجار در خط لوله گاز به صورت مستمر اطلاع‌رسانی کرده‌اند و لازم است هموطنان بدون توجه به شایعات صرفا اخبار صحیح را از مراجع رسمی دریافت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->