«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

تکذیب تشرف برخی مسوولان به حرم امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۲۱۱۹۳
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
تکذیب تشرف برخی مسوولان به حرم امام رضا (ع)
روابط عمومی آستان قدس رضوی روز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شایعه تشرف برخی مسوولان نظام به حرم مطهر رضوی صحت ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ این اطلاعیه که به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی ارسال شد بدون هیچ توضیحی در ارتباط با این شایعه ادامه داده است: به اطلاع عموم مردم شریف ایران اسلامی می‌رساند برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی ویژه مناسبت‌های آخر ماه مبارک رجب از طریق صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی قابل دریافت است.

در این اطلاعیه بر رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه مراجع تقلید در این زمینه تاکید مجدد شده است.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی روز گذشته گفت: زیارت ضریح مطهر امام رضا (ع) و تشرف به روضه منوره از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۸ بعداز ظهر شنبه ۲۴ اسفند ماه به دلیل انجام کار تنظیف و شست و شوی یک ضلع از آن یا به عبارت دیگر "پرداخت ضریح" برای زایران محدود شد.

محمد توکلی شنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ساعات زایران نمی‌توانند به اطراف ضریح نزدیک شوند و قادر خواهند بود با فاصله بیشتری از روضه منوره ضریح را دیده و آن را زیارت کنند.

وی اضافه کرد: پرداخت ضریح و کار شست و شو و تنظیف آن در ساعات ۱۱ ظهر تا ۱۸ بعداز ظهر روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

براساس آخرین آمار رسمی با اضافه شدن ۱۴۳ مورد ابتلای جدید تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به ۵۶۸ نفر رسید که ۳۵۴ نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۱۴ نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ها و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۸۵ نفر بیمار کرونا بعد از مشهد بیشترین شمار بیماران را دارد.

ظرف روز‌های ۳۰ بهمن گذشته تا ۲۵ اسفند ماه جاری دو هزار و ۹۱۸ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند و در این مدت تاکنون هزار و ۸۵۱ نفر از شهروندان خراسانی مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

هزار و ۶۸۷ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۹۸۲ نفر از آن‌ها بهبود یافته و از بیمارستان به منزل رفته‌اند.


منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->