به گزارش شهرآرانیوز، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایتهای اینترنتی، سایتهای استانی و سایتهای اختصاصی شرکتهای حمل و نقل مسافر انجام میشود و با انجام سفرهای برنامهای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری دربخش حمل و نقل جادهای فراهم میشود.
وی با بیان این که ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استانها نیازسنجی انجام میشود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته میشود.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای خاطرنشانکرد: افزون بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا میکنند.
باقرجوان با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیتهای نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای وادارات استانها انجام میشود، ادامهداد: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پلهای ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و میتوانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.
منبع: تسنیم