زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران
سرخط خبرها

تعیین قیمت بلیت اتوبوس نوروز ۱۴۰۳ فردا، ۱۳ اسفند، بررسی می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۴۹۱۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
تعیین قیمت بلیت اتوبوس نوروز ۱۴۰۳ فردا، ۱۳ اسفند، بررسی می‌شود
رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از برگزاری جلسه با مدیران سازمان راهداری برای تعییت قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز هفته گذشته باقرجوان با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای ایام نوروز ۱۴۰۳ گفته بود: ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی انجام می‌شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محور‌های مختلف درون و برون‌استانی مسافران را جابجا می‌کنند.

در همین حال احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که هنوز جلسه‌ای در خصوص زمان فروش بلیت و قیمت بلیت اتوبوس نداشته‌ایم، گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای متولی این بخش و حاکمیت است.

وی بیان کرد: فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ جلسه‌ای در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای تعیین قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز داریم.

وی تاکید کرد: فردا تصمیمات کشوری در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->