چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند همه چیز درباره «یس کوین»، بازی تلگرامی‌ای که ممکن است به ایردراپ منتهی شود HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار
سرخط خبرها

با این اپلیکیشن قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را امتحان کنید

  • کد خبر: ۲۱۴۳۷۰
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
با این اپلیکیشن قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را امتحان کنید
سامسونگ اپلیکیشن وب Try Galaxy را به‌روز کرده است تا کاربران حتی بدون داشتن جدیدترین گوشی‌های این شرکت، هوش مصنوعی Galaxy AI را امتحان کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - کاربران اندروید و iOS همین حالا می‌توانند ویژگی‌هایی مثل ترجمه زنده، Chat Assist و... را در برنامه Try Galaxy آزمایش کنند.

اپلیکیشن Try Galaxy در گذشته تنها روی iOS در دسترس بود تا کاربران آیفون را به استفاده از محصولات گلکسی ترغیب کند. اما حالا این اپلیکیشن به‌روز شده و نسخه جدید آن برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است. در این نسخه می‌توانید ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را که با سری گلکسی S۲۴ معرفی شده بودند، امتحان کنید.

با این اپلیکیشن قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را امتحان کنید

برنامه Try Galaxy حس‌وحال و ظاهر صفحه خانگی گلکسی S۲۴ را شبیه‌سازی می‌کند و راهنما‌ها و محتوا‌های تعاملی برای کارکردن با ویژگی‌های جدید دارد. ویجت‌هایی هم برای دسترسی آسان‌تر به قابلیت‌های هوش مصنوعی ازجمله Circle to Search، ترجمه زنده، Note Assist Chat Assist و Photo Assist تعبیه شده است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI که آمار فروش پرچمداران جدید غول کره‌ای را افزایش داده، با استقبال خوب کاربران مواجه شده است. این برنامه با پشتیبانی از ۲۰ زبان، به کاربران اجازه می‌دهد که این ویژگی‌ها را آزمایش کنند. برای این کار کافی است به آدرس trygalaxy.com بروید. این برنامه تحت وب با گوشی‌هایی که جدیدترین نسخه مرورگر کروم یا iOS ۱۴ به‌بالا را داشته باشند، کار می‌کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->