ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

زلزله بشرویه خراسان جنوبی را لرزاند + جزئیات (۹ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۴۴۲۸
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
زلزله بشرویه خراسان جنوبی را لرزاند + جزئیات (۹ اسفند ۱۴۰۲)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون خسارت ناشی از زلزله بشرویه گزارش نشده اما مردم با توجه به بارندگی و خشت و گلی بودن خانه‌ها از بناهای نامقاوم دور بمانند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی آخوندی افزود: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر ساعت ۲۱ و ۱۹ دقیقه و ۵۲ ثانیه روز چهارشنبه در عمق هشت کیلومتری زمین به وقوع پیوست و بخش‌هایی از شهرستان‌های بشرویه و طبس را لرزاند.

وی گفت: کانون زلزله حوالی روستای کرند بوده و در این منطقه بیشتر احساس شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: تیم‌های ارزیاب از فرمانداری اعزام شدند و تیم‌های مدیریت بحران هم در آماده باش هستند ولی تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

وی گفت: با توجه به بارندگی گسترده در منطقه توصیه می‌شود مردم از قرار گرفتن در خانه‌های خشت و گلی خودداری کنند و در خانه‌های مقاوم سکونت داشته باشند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->