آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد ساکنان محله حرعاملی مشهد خواستار قلع ساختمان کج شدند+تصویر آمادگی مشهد برای همکاری با سازمان شانگهای در حوزه دیپلماسی شهری زمان اتمام پروژه سامان‌دهی کال و تعریض پل زرکش مشهد اعلام شد مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» مجموعه آبی شهید قربانی معیار خدمت در مناطق کم‌برخوردار مشهد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد در روزهای عرفه و عید سعید قربان (۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد صادر شد

  • کد خبر: ۲۱۵۳۰۵
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد صادر شد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر از صدور مجوز خرید 100 دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز ۲۷ شهریورماه امسال و در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا برای خرید ماشین آلات و تجهیزات و قیر و میلگرد و... از طریق غیرنقد اقدام کند. با تصویب این مصوبه، دست شهرداری برای خرید انواع و اقسام ماشین‌آلات از اتوبوس شهری گرفته تا تجهیزات موردنیاز سازمان پسماند و... از طریق دادن پروانه، تهاتر زمین، اوراق و روش‌های دیگر غیرنقد باز شد. اکنون در یکی از اولین گام‌ها برای اجرای این مصوبه، آن‌طور که رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد خبر داده، مجوز خرید صد دستگاه اتوبوس به همین روش صادر شده است و فرایند‌های آن به زودی آغاز خواهد شد.

مجید نژادحسین در گفتگو با خبرنگار شهرآرا، با اشاره به مصوبه شهریورماه شورا و باز شدن دست شهرداری برای خرید غیرنقد بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلاتی که نیاز دارد توضیح داد: در نودمین جلسه شورای شهر مشهد، به شهرداری اجازه دادیم که برای تأمین قیر و سیمان و میلگرد از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استفاده کند و برای مبلغ آن هم تهاتر کند؛ قسمت دوم این مصوبه این بود که مدیریت شهری می‌تواند تجهیزات و ماشین‌آلات را هم بـا همین شیوه تهاتر خریداری کند که به استناد این مصوبه در کمیسیون عمران به این جمع‌بندی رسیدیم که با همین رویکرد و مدل، ۵۰۰ اتوبوس، میدل‌باس و... خریداری کنیم.

وی با اشاره به اجرایی‌شدن بخشی از این مصوبه شورای شهر برای خرید اتوبوس گفت: از این پانصد دستگاه اتوبوسی که برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی شد، اکنون مجوز خرید صد دستگاه اتوبوس صادر شده است.

در راستای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد و افزایش سطح رضایت‌مندی فرایند خرید این اتوبوس‌ها به زودی آغاز خواهد شد و وارد ناوگان شهر مشهد می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->