ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

افتتاح یک دبیرستان جدید در مشهد در راستای افزایش سرانه آموزشی

  • کد خبر: ۲۱۷۱۲۸
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
افتتاح یک دبیرستان جدید در مشهد در راستای افزایش سرانه آموزشی
با هدف افزایش سرانه آموزشی در شهرستان مشهد، در طرح سه‌شنبه‌های امید که از آبان‌ماه امسال آغاز شده است، روز گذشته مدرسه جدیدی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز در آیین افتتاح دبیرستان شش‌کلاسه دکتر احمد قفلی، فرماندار مشهد با بیان اینکه تقارن افتتاح این مدرسه با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیریم، گفت: باید از همه مسئولان و همتی که برای به سرانجام رساندن این طرح بوده است، قدردانی کنیم.

محسن داوری با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات بیان کرد: روزی در جمع مردم گفتیم که امسال انتخابات را به‌گونه‌ای برگزار خواهیم کرد که در کشور زبانزد باشیم. نه‌تن‌ها در هشت کلان‌شهر، بلکه در ۳۱ مرکز استان، فقط در سه شهر آمار انتخابات افزایشی بوده است که یکی از این شهر‌ها مشهد است.

وی ادامه داد: روزی در این شهرستان مدارس نیمه‌تمام وجود داشت. خیران زحمت کشیده بودند و در اداره نوسازی دغدغه این بود که مدارس نیمه‌تمام کامل شوند، اما امروز به همت مردم، مدرسه‌ها یکی پس از دیگری در حال افتتاح‌اند.

قدردانی از مؤسس طرح هر سه‌شنبه، یک مدرسه

وی تصریح کرد: امروز جا دارد از پایه‌گذار این فکر و نوآوری قدردانی کنیم؛ خَیری که دغدغه مردم را داشت و رنج روستاییان را لمس کرده بود و دغدغه کمبود مدرسه را متوجه بود. امروز باید به‌صورت ویژه از زحمات مهندس بخشی، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری، قدردانی کنیم.

فرماندار مشهد با اشاره به همراهی سازنده‌ای که مجمع خیران، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش و همکارانش، شهرداران، شورا‌ها و بخشداران در این زمینه انجام داده‌اند، گفت: این حرکت و نوآوری خوب امروز، نه‌فقط در شهر مشهد، بلکه در خراسان‌رضوی و حتی کشور می‌تواند تأثیرگذار باشد. 

وی تأکید کرد: این طرح نباید تعطیل شود تا زمانی که دیگر هیچ کمبودی در شهر مشهد در این زمینه نداشته باشیم. فرماندر مشهد در ادامه سخنان خود با تأکید بر مسئله هویت‌سازی در مدارس بیان کرد: دشمن به دنبال هویت است و مدارس کارخانه هویت‌سازی هستند. امروز این هویت را باید برای دانش‌آموزران نهادینه کنیم. انتظار از آموزش‌و‌پرورش و فرهنگیان این است که قدر هویتمان را بدانند و روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

در این مراسم رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش منطقه احمد‌آباد نیز با بیان اینکه این دبیرستان با زیربنای هشتصد مترمربع افتتاح شده است، گفت: این دبیرستان با بهره‌مندی از نمازخانه، کارگاه و کلاس‌های آموزشی پذیرای ۹۵‌دانش‌آموز در سال است و اعتباری حدود ۶‌میلیارد تومان برای ساخت این دبیرستان و هنرستان هزینه شده است.

محمد کریمی افزود: طرح ساخت مدرسه شش‌کلاسه دکتر احمد قفلی از سال‌۱۳۹۸ شروع شده است. دوازده مدرسه در شهر جدید بینالود فعال‌اند که بیش از ۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع تحصیلی در آن مشغول تحصیل هستند و نیاز است تعداد مدارس افزایش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->