انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

۹۵ درصد تماس‌های مردم با ۱۱۲ غیرمرتبط است

  • کد خبر: ۲۱۸۷۳۳
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
۹۵ درصد تماس‌های مردم با ۱۱۲ غیرمرتبط است
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از ۹۰۰ تماس به این مرکز گرفته می‌شود که عمده این تماس ارتباطی با حوزه کاری هلال احمر ندارد.

علی نخ فروشان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از این تماس‌ها مربوط به سایر ارگان‌های امدادی از جمله اورژانس ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ است، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه ارتباطات وجود دارد، عموما تلفن‌های همراه شماره‌های سایر نهاد‌های امدادی را به ۱۱۲ مرتبط می‌کنند که این موضوع به معضل مهمی برای همکاران ما در مرکز E۰C تبدیل شده است.

وی افزود: با این وجود ما به عنوان نیرو پشتیبان، سعی کرده ایم تا با ارتباط موثر با سایر سازمان‌های امدادی نیاز‌های شهروندان را بر طرف کنیم.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در همین راستا تیم‌های عملیاتی و پیشتیبان این مرکز با شناسایی و احصاء نیاز‌های شعب استان، مشکلات را در حوزه نصب، تعویض، تعمیر و تغییر تجهیزات در دستور کار قرار دادند.

نخ فروشان تصریح کرد: در همین راستا تیم‌های عملیاتی و پیشتیبان این مرکز به سطح استان اعزام و مشکلات موجود در حوزه ارتباطات را در سطح سایت‌های ارتباطی استان رفع کردند که تاکنون مشکل خاصی در حوزه نداشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->