علی نخ فروشان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از این تماسها مربوط به سایر ارگانهای امدادی از جمله اورژانس ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ است، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه ارتباطات وجود دارد، عموما تلفنهای همراه شمارههای سایر نهادهای امدادی را به ۱۱۲ مرتبط میکنند که این موضوع به معضل مهمی برای همکاران ما در مرکز E۰C تبدیل شده است.
وی افزود: با این وجود ما به عنوان نیرو پشتیبان، سعی کرده ایم تا با ارتباط موثر با سایر سازمانهای امدادی نیازهای شهروندان را بر طرف کنیم.
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در همین راستا تیمهای عملیاتی و پیشتیبان این مرکز با شناسایی و احصاء نیازهای شعب استان، مشکلات را در حوزه نصب، تعویض، تعمیر و تغییر تجهیزات در دستور کار قرار دادند.
نخ فروشان تصریح کرد: در همین راستا تیمهای عملیاتی و پیشتیبان این مرکز به سطح استان اعزام و مشکلات موجود در حوزه ارتباطات را در سطح سایتهای ارتباطی استان رفع کردند که تاکنون مشکل خاصی در حوزه نداشتیم.