تحول در زیارت با نگاه تسهیل‌گرایانه دولت | دولت به‌دنبال آموزش، ترویج و تسهیل زیارت در ابعاد ملی است شهرداری مشهد میزبان نمایش میدانی «میاندار» در دهه ولایت ۱۴۰۴ | روایت هنری از خط مقدم خاموشان دفاع مقدس برنامه‌ریزی مرحله بازگشت زائران حج ۱۴۰۴ از سه فرودگاه عربستان آغاز شد حجاج بیت الله الحرام رمی جمرات سه‌گانه را آغاز کردند (۱۷ خرداد ۱۴۰۴) تسهیل زیارت با نگاه کارشناسی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین‌المللی مشهد، آیینه تمام‌نمای محبت علوی در دهه ولایت ۱۴۰۴ | اکران گسترده علوی در این ایام زمان اعلام وصول نامه معرفی «مدنی‌زاده» وزیر پیشنهادی اقتصاد مشخص شد خدا در وهم نمی‌گنجد | توحید و عدالت در بیان امیرالمؤمنین (ع) آماده‌سازی صحن‌های حرم امام‌رضا (ع) برای جشن غدیر ۱۴۰۴ + فیلم در برابر خدا ادب به خرج بده! | معنا و مراتب ادب در پیشگاه خداوند چیست؟ «جشن ۱۰ کیلومتری غدیر» در پایتخت با رونمایی از بزرگ‌ترین اثر خوشنویسی ولایی پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت امام جمعه موقت کرمانشاه هنر در مسجد بازتعریف می‌شود | آغاز راهی نو از مشهد ارائه خدمات رایگان مترو مشهد در مناسبات مذهبی خردادماه ۱۴۰۴ | ثبت بیش از ۴۰۰ هزار سفر تبیین و ترویج حجاب با محوریت فعالیت‌های مردمی در پارک‌های مشهد برنامه ویژه ناشنوایان در حرم مطهر امام رضا(ع) چگونه شکل گرفت؟ انتقاد بازیگر سینما و تلویزیون از غفلت سینمای ایران درخصوص پرداختن به مناسبت‌های دینی
سرخط خبرها

کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۵۲۹۴
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود
مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی گفت: درصدد تأسیس کلینیک مشاوره‌ی مجازی آستان قدس رضوی هستیم که در آینده‌ی نه چندان دور افتتاح خواهد شد و تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است.
مریم دهقان
خبرنگار مریم دهقان

رضا آذریان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اهمیت مشاوره‌ی حضوری بر کسی پوشیده نیست و بر این موضوع تاکید داریم، اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که مراجع امکان حضور ندارد لذا درصدد تأسیس کلینیک مشاوره‌ی مجازی هستیم که در آینده‌ی نه چندان دور افتتاح خواهد شد تا به تمام افرادی که خواستار دریافت مشاوره از آستان قدس رضوی هستند ارائه‌ی خدمت داشته باشیم.

آذریان اضافه کرد:یکی از نیاز‌های جامعه امروز این است که خدمات را به سمت بهترین حالت ارائه سوق دهیم؛ گاهی افراد امکان حضور در کلینیک‌ها یا استفاده از خدمات در حرم رضوی را ندارند و از مشهد مقدس دور هستند یا حتی خارج از کشور زندگی می‌کنند، لذا خدمات را به سمتی سوق داده‌ایم که بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: این کلینیک مجازی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است و تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود. در این کلینیک ما خدمات مشاوره را به صورت متنی، تلفنی، تماس تصویری ارائه می‌کنیم و با راه‌اندازی این مرکز می‌توانیم خدمات مشاوره را به همه افراد در سراسر کشور ارائه دهیم، حتی پیش‌بینی می‌شود به صورت بین‌المللی این خدمات ارائه شود. این کلینیک می‌تواند گستره بین‌المللی داشته باشد و به زبان‌های مختلف نیز در آینده خدمات مشاوره‌ای ارائه دهد.

مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی به رشد مجموعه‌های خدمات مشاوره در ۲۰ سال اخیر در مشهد نیز اشاره کرد و افزود: معتقدم بیش از انتظار ما این رشد اتفاق افتاده است. به عنوان مثال در سال ۱۳۷۶ در مشهد تعداد مراکز مشاوره به انگشتان دست هم نمی‌رسیدند، اکنون شاید بالغ بر ۱۰۰ دفتر و مرکز مشاوره در مشهد وجود داشته باشد و این نشان می‌دهد مردم این خدمات را پذیرفتند و نیاز دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->