درباره مراسم طویریج، بزرگترین دسته عزاداری جهان + عکس و فیلم هیأت متخلف کرجی لغو مجوز شد بغضی برای هویزه شکست اشکی برای کربلا جاری شد من کاتبی بیچاره در روزی مهیب گذری بر تاریخ کاشی‌کاری در حرم‌مطهر‌رضوی؛ از دوره تیموری تا کنون محرم و صفر چگونه اسلام را زنده نگه داشته است؟ با آن دست‌های حنایی مستندات تاریخی درباره جایگاه و مقام حضرت زینب(س) مراسم شام غریبان حسینی در حرم مطهر رضوی+ فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۶) آیت‌الله علم‌الهدی: اشک بر سیدالشهدا(ع) از نشانه‌های مؤمن است جزئیات برگزاری مراسم شام غریبان در حرم مطهر رضوی (۲۶ تیرماه ۱۴۰۳) ویدئو| نوجوانانی که دل در گرو حسین(ع) دارند | روایتی از دسته عزای نوجوانان محله احمدآباد مشهد عبور روزانه سه هزار زائر عتبات عالیات از مرز چذابه سید کاظم روح‌بخش، حاجی مشهدی آزاد شد + فیلم ابوالفضل العباس (ع) مظهر ولایتمداری و جوانمردی | عزاداران حسینی به سمت حرم رضوی رهسپار شدند + فیلم حرم امام رضا (ع) در روز تاسوعا غرق در ماتم و عزا شد + فیلم حال و هوای تاسوعای حسینی در کربلای معلی (۲۵ تیر ۱۴۰۳) برگزاری مراسم تاسوعای حسینی و عزای حضرت عباس(ع) در شهرهای مختلف ایران
سرخط خبرها

توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد

  • کد خبر: ۲۲۸۴۴۹
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد
در پی وقوع سیل در مشهد در ایام دهه کرامت، آستان قدس رضوی در اقدامی حمایتی ۳۰۰۰ غذای گرم را بین سیل‌زدگان منطقه سیدی مشهد توزیع کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی بارندگی‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل در برخی از مناطق استان خراسان رضوی، مهمانسرای غدیر حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام با اقدامی خداپسندانه و در حرکتی جهادی، اقدام به پخت و توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان منطقه سیدی مشهد کرد.

در این اقدام خادمان و کارکنان مهمانسرای غدیر با تلاش شبانه‌روزی و با تمام توان خود، نسبت به پخت و بسته‌بندی غذای گرم و ویژه اقدام کردند و با حضور در مناطق سیل‌زده، این غذا‌ها را به دست نیازمندان و آسیب‌دیدگان از سیل رساندند.

حضور خادمان حرم مطهر رضوی در کنار سیل‌زدگان، مرهمی بر زخم‌های این عزیزان است و گرمای محبت و مهربانی را به قلب‌های آنان هدیه می‌دهند.

اقدامات آستان قدس رضوی برای کمک به سیل‌زدگان از عصر چهارشنبه با تمام توان آغاز شده و در این راستا، علاوه بر غذای گرم، اقلامی مانند نان، صبحانه، آب معدنی و میان وعده نیز در بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->