بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم
سرخط خبرها

خراسان رضوی گرمتر می‌شود (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۱۸۷۶
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
خراسان رضوی گرمتر می‌شود (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوا در مناطق مختلف این استان تا روز‌های میانی هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غیوری خواه  افزود: در این مدت روند افزایش دما در خراسان رضوی به صورت تدریجی و تا حدود پنج درجه افزایش پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته جاری، وزش باد پدیده غالب در استان است که در مناطق بادخیز همراه با گرد و غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: برای امروز و فردا (چهارشنبه) نیز در نیمه شمالی استان و ارتفاعات، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: امروز بیشینه دمای هوا در مشهد به ٣٢ درجه سلسیوس و دمای شبانه این کلانشهر به ١٩ درجه می‌رسد.

غیوری خواه گفت: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ١١ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند.

وی گفت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد نیز در تایباد با سرعت ۶١ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->