سانحه رانندگی در خواف خراسان رضوی یک کشته داشت بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند
سرخط خبرها

کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۲۵۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی خبر داد.  

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی اصغر اسماعیل زاده ضمن اشاره به کشف بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی از یک منزل مسکونی اظهار کرد: در راستای سلسله بازدید‌های روزانه کارشناسان این معاونت، طی بررسی‌ها و پیگیری‌های صورت پذیرفته؛ اطلاعاتی مبنی بر توزیع برخی فرآورده‌های دارویی به کلینیک‌ها و پزشکان توسط شرکتی فاقد مجوز‌های لازم دریافت شد.

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در این راستا ضمن هماهنگی کامل با اداره کل تعزیرات حکومتی و پلیس مبارزه با قاچاق به منزل مسکونی مذکور مراجعه و ضمن بازرسی کامل محل؛ حجم وسیعی از دارو‌های مصرفی در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو و برخی مطب‌ها مشاهده و ضبط گردید.

وی افزود: تمامی اقلام مذکور ضبط، جمع آوری و پرونده‌ای جهت مسئولین این شرکت تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع گردید.

 اسماعیل زاده با تاکید بر اینکه داروخانه تنها محل مجاز خرید دارو؛ مکمل و دارو‌های طبیعی بوده از هموطنان عزیز خواست تا در صورت داشتن اخبار و اطلاعات مبنی بر تولید و توزیع غیر مجاز هرگونه فرآورده سلامت محور اعم از خوراکی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، گیاهی، دارویی و مکمل، تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین داشتن هرگونه سوال و شکایت در حوزه‌های مذکور با سامانه ملی وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ (ابتدا کد ۳ و سپس کد‌های حوزه مربوطه) تماس حاصل فرمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->