تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: بدون انتخابات جامعه مرده است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح «شمیم تلاوت رضوی»

  • کد خبر: ۲۳۳۱۵۵
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح «شمیم تلاوت رضوی»
مهلت ثبت‌نام دوره‌های آموزشی طرح «شمیم تلاوت رضوی» ویژه فصل تابستان تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح «شمیم تلاوت رضوی» شامل کلاس‌های آموزشی عمومی قرآن کریم از جمله روان‌خوانی قرآن کریم، تجوید مقدماتی و تکمیلی، آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و آموزش ترتیل (سطح ۱ تا ۴) می‌شود که به صورت ترمی، در تمام سال در حال برگزاری است.

این دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری در مساجد سطح شهر مشهد ویژه افراد ۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره، از ۱۹ خرداد آغاز می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۵ خرداد فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه https://markazquran.razavi.ir مراجعه کنند. کلاس‌های این دوره آموزشی دوم تیرماه در مساجد شهر مشهد شروع می‌شود و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. 

مراحل آموزشی طرح شمیم تلاوت رضوی در طول یک ترم سه‌ماهه انجام می‌شود. طول دوره ۱۸ تا ۲۲ جلسه (۹۰دقیقه‌ای) است که در تابستان به صورت هفته‌ای سه روز و در طی سال تحصیلی به صورت یک جلسه در هفته، به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

دارابودن حداقل ۸ سال سن، توانایی خواندن قرآن و تعهد به تمرین، تکرار و حضور بموقع در کلاس از جمله شرایط درنظرگرفته‌شده برای فراگیران است که در پایان هر ترم از فراگیران قرآنی، آزمون سطح‌سنجی گرفته می‌شود و بعد از کسب نمره قبولی، به مرحله آموزشی بعدی راه می‌یابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->