استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی | اخذ رأی فقط با شناسنامه یا کارت ملی انجام می‌شود ارتش یمن از شهپاد «طوفان ۱» رونمایی کرد + جزئیات معاون دادستان خراسان‌رضوی: نشر اکاذیب از جرائم غیرقابل‌گذشت در حوزه انتخابات است انتقاد نمایندگان از روند پرداخت تسهیلات بانکی خرد و اشتغال رهبر معظم انقلاب: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند | نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند + فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۲ تیر ۱۴۰۳) تکلیف فرماندار مشهد به دستگاه‌های اجرایی: از حاشیه‌ها بپرهیزید و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشید سازمان ملل: پوتین به زودی طالبان را از فهرست گروه تروریستی خارج می‌کند پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه ترور ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای نتانیاهو درباره آینده نوار غزه پس از جنگ سفیر عربستان در لندن: عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل «بسیار بعید» است آغاز فعالیت استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی از فردا (۲ تیر ۱۴۰۳) پخش زنده سومین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معاون‌اول قوه‌قضائیه: نتیجه مشکلات اقتصادی و معیشتی سرازیرشدن پرونده‌ها به قوه‌قضائیه است دیدار مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب، فردا (شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳) آیت الله علم الهدی: دیروز آبِ خوردن را به برجام گره زدید، امروز نان مردم را؟ | برجام، نماد کوتاه آمدن ماست نه آمریکا
سرخط خبرها

اوجی: سکوی ۱۳ آلفا بازسازی و آماده بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۳۳۰۵
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
اوجی: سکوی ۱۳ آلفا بازسازی و آماده بهره‌برداری می‌شود
وزیر نفت گفت: با پیگری‌های دولت سیزدهم و پرداخت خسارت توسط کشور مقصر، سکو ۱۳ آلفا به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سکوی ۱۳ آلفای پارس جنوبی در دولت قبل در برخورد یک کشتی تجاری بحرینی متاسفانه آسیب فراوانی دید و از آن بهره‌برداری نشد، اما با تأکیدات شهید رئیسی، تسویه حساب و پرداخت خسارات انجام و بازسازی و نوسازی این سکو که شبیه سکوی ۱۱ پارس جنوبی است انجام شد و آماده بهره‌برداری از آن هستیم.

وی یادآور شد: با این شرایط گویی این دومین سکوی نفتی پارس جنوبی است که در این دولت به بهره‌برداری خواهد رسید. ظرفیت برداشت این سکو ۵ تا ۶ میلیون مترمکعب در ابتدا خواهد بود و در آینده به ۲۱ تا ۲۲ میلیون مترمکعب بهره‌برداری از این میدان مشترک می‌رسیم.

وزیر نفت گفت: در دولت هم این موضوع اعلام شد و با حضور محمد مخبر از این سکوی نفتی بهره‌برداری خواهد شد.

وزیر نفت یادآور شد: همچنین آماده جمع‌آوری گاز‌های مشعل به میزان ۴ و نیم میلیون مترمکعب هستیم. ۱۱ و نیم میلیون مترمکعب قبلاً جمع‌آوری شده و اکنون هم ۴ و نیم میلیون مترمکعب آماده بهره‌برداری است.

اوجی گفت: میدان مشترک نفتی چنگوله با استفاده از توان پیمانکاران و سرمایه‌گذاران داخلی آماده انعقاد قرارداد در هفته‌های آتی است.

وی اظهار کرد: میدان نفتی مشترک یادآوران که فاز یک آن را شرکت‌های خارجی انجام داده بودند، در فاز دوم معطل این شرکت‌ها نماند و با استفاده از توان داخلی عملیات اجرایی خود را از هفته آینده شروع می‌کند.

وزیر نفت در پاسخ به پرسشی درباره تدابیر دولت برای جلوگیری از کمبود بنزین در فصل تابستان نیز گفت: با تدابیر وزارت نفت و تعمیراتی که روی همه پالایشگاه‌های نفتی انجام دادیم و استفاده از ابزار‌های غیرقیمتی، مردم در تابستان برای مسافرت‌های فصلی مشکلی ندارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->