آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر شهید کاظمی در مشهد فردا (پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴) قدردانی حجت‌الاسلام ماندگاری از خدمات خالصانه پاکبانان مشهدی در نجف اشرف| خدمت به زائران، خود نوعی زیارت است+ فیلم قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۴ برگزار شد + تعداد متقاضیان شهردار مشهد مقدس: مجموعه ورزشی شهید بوکانی فردا افتتاح می‌شود | گامی مهم برای توسعه کشتی در مشهد توجه ویژه حوزه املاک شهرداری مشهد به استحصال اراضی بزرگ‌مقیاس شهر برای تأمین منابع مالی نگاهی به تاریخچه ایوان «تلگراف خانه» و کاشی های آن اعلام جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهدمقدس (۲۳ مرداد ۱۴۰۴) قلندر شریف: مشهد در دهه آخر ماه صفر به همراهی همه دستگاه‌های ملی نیاز دارد تلاش برای تامین ۲۷۰ واگن جدید برای مترو مشهد تأمین باتری پرظرفیت برای مدیریت خاموشی چراغ فرماندهی ۵۰ تقاطع مشهد امپراتوری ضایعات | روایتی از سودی هنگفت، اما با معضلات اجتماعی و بهداشتی برای دیگران هوای کلانشهر مشهد امروز قابل قبول است (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) ناترازی برق و کم‌آبی، تهدیدی برای ترافیک شهری و فضای سبز مشهد شهردار مشهد مقدس: شهرآرا زبان گویای مردم است | ۴۷ پروژه شاخص را تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم رتبه مشهد در تفکیک زباله در مبدا بالاتر از میانگین کشوری است | گزارش شهرآرا از دهمین نشست علمی–تخصصی «یک شهر تجربه» سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: تا بررسی مدارک دو کاندیدای ریاست شورا، آقای ناصحی همچنان رئیس هستند اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم شهر مشهد در سال پنجم مشخص شدند نگاهی به عمارت ۷۴ ساله شهرداری مشهد | بلدیه ارض اقدس آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و متروی مشهد، از ساعت ۶ صبح فردا (۱۵ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۳۴۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی ۷۰ هزار مشکل شهروندان مشهد در تماس با مرکز ۱۳۷ در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: شهردار مشهد به مدیران ستادی خود ابلاغ کردند پیام 137 و حرف مردم به منزله دستور مستقیم شهردار است این موضوع نشان می دهد که درخواست شهروندان و تکریم آن ها از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

 وی یادآور شد: مرکز 137 به صورت 24 ساعته پاسخگوی نظرات پشنهادات و انتقادات شهروندان است و شهروندان بدانند با تماس با مرکز ارتباطات مردمی در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

نجیب با بیان اینکه برنامه ریزی های جدیدی در این راستا انجام گرفته است ادامه داد: هوشمند سازی 137 و اختصاص بودجه ویژه برای رسیدگی به درخواست های ثبت شده در مرکز، ارائه  گزارشهای روزانه و هفتگی به مدیران شهری از مشکلات و درخواست های مردم تا  پایان وقت اداری از مهم ترین برنامه های روزانه و هفتگی ما در این مرکز است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اشاره به طرح چهارشنبه های پاسخگویی در این مرکز گفت: در این طرح هر هفته چهارشنبه ساعت 9 الی 11یکی از اعضای شورای شهر در مرکز حضور دارند و درخواستهاش شهروندان را ثبت و ضبط می کنند

 وی گفت: همچنین حضورمدیران مناطق و مدیران ستادی نیز در این  مرکز برای پاسخگویی به فواصل زمانی مختلف برنامه ریزی می شود و در ادامه اجرای این طرح از فردا دوم مرداد لغایت بیستم مرداد  ماه هر روز ساعت 10 الی 12 یکی از شهرداران مناطق در مرکز برای پاسخگویی حضور خواهند داشت.

لاله سادات کوثری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->