دیدار شهردار مشهد مقدس با کاتب بزرگ‌ترین قرآن هنری جهان افزایش ساعت سرویس‌دهی خط ۳ قطارشهری مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۷۲ تنی زباله مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | ۲ هزار و ۲۳۲ تن زباله جمع‌آوری شد رفع گره ترافیکی چندساله ابتدای خیابان پنجتن مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) مشهدالرضا (ع)، پیشگام در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۴ رکورد بازدید از نمایشگاه گل و گیاه مشهد شکست | ثبت حدود ۷۰ هزار بازدیدکننده غرق‌شدن پسربچه ۴ساله در یک استخر ذخیره آب در حاشیه شهر مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) تصویب طرح دوفوریتی حمایت از کارکنان شهرداری‌ها با پیگیری شورای عالی استان‌ها تبدیل ایست‌کار‌های شهرداری مشهد به الگوی ملی کیفیت هوای مشهد امروز در شرایط سالم قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای اولین بار، یک زن رئیس جدید MI۶ خواهد شد نصب سیستم‌های هوشمند ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۹۸۱ میلیارد ریال در معابر شهری مشهد جزئیات جدید از پروژه هزار و ۷۷ واحدی مسکن در خراسان رضوی | سرپناهی برای محرومان ثبات‌نداشتن قیمت خرید گل‌محمدی از چالش‌های مهم تولید این محصول است عراقچی در دیدار با آل‌ثانی، بر همکاری منطقه‌ای برای حمایت از فلسطین تأکید کرد آغاز جلسه علنی مجلس | ادامه بررسی لایحه نظام جامع باشگاه‌داری در دستور (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) عراقچی: تصمیمات سوئد قابل توجیه نیست اعلام برنامه‌های پاسداشت رئیس‌جمهور سیزدهم و همراهانش در هفته شهدای جمهور تشرف یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر به مشهدالرضا(ع) در دهه کرامت ۱۴۰۴ | نیمی از گردشگران خارجی ایران، زائر مشهد هستند گفت‌وگو با پدر شهید سیدحسن نصرالله درباره روزهای کودکی، شهادت و لحظه وداع با او + فیلم
سرخط خبرها

گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۳۴۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی ۷۰ هزار مشکل شهروندان مشهد در تماس با مرکز ۱۳۷ در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: شهردار مشهد به مدیران ستادی خود ابلاغ کردند پیام 137 و حرف مردم به منزله دستور مستقیم شهردار است این موضوع نشان می دهد که درخواست شهروندان و تکریم آن ها از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

 وی یادآور شد: مرکز 137 به صورت 24 ساعته پاسخگوی نظرات پشنهادات و انتقادات شهروندان است و شهروندان بدانند با تماس با مرکز ارتباطات مردمی در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

نجیب با بیان اینکه برنامه ریزی های جدیدی در این راستا انجام گرفته است ادامه داد: هوشمند سازی 137 و اختصاص بودجه ویژه برای رسیدگی به درخواست های ثبت شده در مرکز، ارائه  گزارشهای روزانه و هفتگی به مدیران شهری از مشکلات و درخواست های مردم تا  پایان وقت اداری از مهم ترین برنامه های روزانه و هفتگی ما در این مرکز است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اشاره به طرح چهارشنبه های پاسخگویی در این مرکز گفت: در این طرح هر هفته چهارشنبه ساعت 9 الی 11یکی از اعضای شورای شهر در مرکز حضور دارند و درخواستهاش شهروندان را ثبت و ضبط می کنند

 وی گفت: همچنین حضورمدیران مناطق و مدیران ستادی نیز در این  مرکز برای پاسخگویی به فواصل زمانی مختلف برنامه ریزی می شود و در ادامه اجرای این طرح از فردا دوم مرداد لغایت بیستم مرداد  ماه هر روز ساعت 10 الی 12 یکی از شهرداران مناطق در مرکز برای پاسخگویی حضور خواهند داشت.

لاله سادات کوثری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->