یارانه خرداد ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهار به بالا واریز شد زن ۶۰ ساله شوهرش را آتش زد دستگیری اعضای گروه ۲۹ نفره شیطان پرستی در شیروان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟
سرخط خبرها

وزیر کار: اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در همین دولت انجام می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۴۵۶۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
وزیر کار: اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در همین دولت انجام می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه بازنشستگان کشوری، چون منابع همسان‌سازی از آن یک درصد بود، همکاران ما در تلاش و پیگیری هستند که کار اجرای آن در همین دولت انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری  درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به اینکه ۳ ماه از سال گذشته و چیزی هم به روی‌کار‌آمدن دولت بعدی نمانده است، گفت: همه تلاش دولت این است که قانون را به احسن وجه اجرا کند. در حوزه بازنشستگان کشوری چون منابعش از حدود آن یک درصد بود، همکاران ما در تلاش و پیگیری هستند که کار اجرای آن در همین دولت انجام شود.

وی ادامه داد: در حوزه بازنشستگان تأمین اجتماعی تلاش می‌کنیم به شکلی تأمین منابع کنیم و بعد از تأمین منابع از سوی دولت، این کار را انجام دهیم. زمان اجرای آن بستگی به منابع موجود دارد. مستحضرید که قانون‌گذار بدهی و مطالبات را به‌قدری مشخص کرده است که تحقق پیدا کند.

مرتضوی ادامه داد: در عین حال ما ملزم به کمک به بازنشستگان هستیم و در این خصوص توجه ویژه‌ای صورت گرفته است. در بحث بیمه تکمیلی هم کار بزرگی از حیث بیمه و خدمات و پرداخت در بخش بیمه صورت گرفته است. هنگام مراجعه به مراکز درمانی، برای تأمین اجتماعی همه خدمات صفرتاصد رایگان است و براساس تعرفه‌های حداقلی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، بیمار نباید در کنار رنج بیماری رنج نداری را بکشد. وزیر محترم بهداشت گفتند حدود ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه‌های سازمان تأمین اجتماعی هستند که می‌گوییم این عدد بیشتر است و نزدیک به ۴۳ تا ۴۴ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش بیمه‌های سازمان تأمین اجتماعی هستند و در تلاش هستیم بیمه پایه درمانی را برای آحاد جامعه اجرایی کنیم.
منبع:ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->