آیت الله علم الهدی: قوه قضاییه بزرگ‌ترین نهاد تثبیت‌کننده ارزش‌های انقلابی است| شهید رئیسی عصاره آثار تربیتی شهید بهشتی بود جزئیات جدیدی از کشتی حادثه‌دیده در جنوب شرق یمن موضوع چهارمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ طائب در مشهد: انتخابات، نفرت‌پراکنی نیست؛ با نفرت در رقابت، نمی‌توان کشور را اداره کرد+ فیلم اربعین شهدای جمهور در تهران و مشهد برگزار می‌شود تأکید استاندار خراسان‌رضوی بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات پیش رو ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد از ابتدای سال آسفالت شده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: کارکنان دولت در ساعات اداری حق انجام فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات پس از عملیات مشترک با ارتش یمن برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۳ تیر ۱۴۰۳) ۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت همراهی اصحاب رسانه برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد

  • کد خبر: ۲۳۴۸۴۴
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
استاندار خراسان رضوی بر ضرورت همراهی اصحاب رسانه برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد
استاندار خراسان رضوی گفت: تاکید و توقع ما از همه رسانه‌ها این است که با همان سابقه درخشان کمک کنند تا این زمینه سازی را به خوبی برای برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم ایجاد کنیم و این فصل جدید به بهترین شکل رقم بخورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی پنجشنبه ۳۱ خرداد در نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: استان خراسان رضوی خوشبختانه از انسجام خوبی بین بخش‌های مختلف برخورداریم وهمچنین هم‌افزایی بالایی را شاهد هستیم.

استاندار در ادامه افزود: در آستانه فصل جدیدی هستیم و تقدیر الهی بر این بود که از حضور پر فیض شهید رئیسی بیش از این برخوردار نباشیم، اما راه ایشان پیش روی ما قرار دارد. در چارچوب نظام مقدس اسلامی هرآنچه که پیش بینی شده در دستور کار قرار دارد و ما مجریان طبق قوانین باید وظایف خود را انجام دهیم.

نظری خطاب به اصحاب رسانه در خراسان رضوی تاکید کرد: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، بر این اساس؛ تاکید و توقع ما از همه رسانه‌ها این است که با همان سابقه درخشان کمک کنند تا این زمینه سازی را به خوبی برای برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم ایجاد کنیم و این فصل جدید به بهترین شکل رقم بخورد.

او خاطرنشان کرد که شهید رئیسی اهل همین دیار بود. مفتخر بودیم که از سال‌ها قبل آشنایی با این شهید بزرگوار داشتیم. در مدت این سه سال که رابطه تشکیلاتی با ایشان داشتیم، حتی یک مورد سراغ ندارم که شهید جمهور به شکل منفی یا دستوری یا به نحوی که احساس کنیم نسبت به موضوع ناراحت هستند برخورد کنند بلکه همواره جهت گیری مثبتی داشتند.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که جریان خدمت و گره‌گشایی از کار مردم باید به جدیت دنبال شود، ادامه داد: طرح یادگار ابراهیم اخیرا یک مقطعی را در ارتباط با بهره‌برداری و یا آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ پروژه با حضور سرپرست ریاست جمهوری پشت سر گذاشتیم. بر این اساس جای دارد به واسطه فعالیت رسانه‌ای خیلی خوبی که پیرامون انعکاس اخبار این طرح صورت گرفت از اصحاب رسانه استان تقدیر نماییم.

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت همراهی اصحاب رسانه برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد

نظری با اشاره به اینکه در حوزه‌های «زیرساخت و عمران»، «اقتصاد»، «فرهنگی و اجتماعی»، «سیاسی و امنیتی» یک جمع بندی از دستاورد‌های طرح یادگار ابراهیم به مردم عزیز بزودی ارائه خواهیم کرد، گفت: تحت عنوان طرح یادگار ابراهیم، دستاورد‌های شاخصی داشته‌ایم که این موضوعات توسط رسانه‌های استان به مردم عزیز منعکس خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به موضوعات اقتصادی استان و آمار‌ها عنوان کرد: نرخ بیکاری استان در سال ۱۴۰۰ منفی بود، اما امروز ۶.۳ دهم درصد است و از میانگین کشوری پایین‌تر که پیام خوبی برای جریان اقتصادی و فعالان اقتصادی ما است. همچنین نرخ مشارکت به ۴۳.۱ دهم درصد افزایش پیدا کرده که در این جا هم از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته با کاهش ۲۴ درصدی پرداخت بیمه بیکاری روبرو بوده‌ایم، ادامه داد: رشد ۹۰۰ درصدی جلب سرمایه‌گذاری خارجی به مبلغ ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون دلار داشته‌ایم که در حال تحقق هست. همچنین ۱۷۲ هزار و ۳۱۳ اشتغال خالص داشته‌ایم. از طرفی نسبت مصارف و منابع بانکی در سال ۱۴۰۲ از ۶۷ به ۷۴ رسیده و برنامه ما در سال ۱۴۰۳ رسیدن به عدد ۸۰ برسد.

نظری با اشاره به اینکه برای ۵ دستگاه اجرایی بسته مولدسازی مشخص شد، بیان کرد: رقم ۱۹/۵ همت مولد سازی شده است و در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا عقب ماندگی‌های استان با این ظرفیت حل شود.

استاندار خراسان رضوی به حوزه ازدواج و خانواده پرداخت و اظهار کرد: یک رشد ۹۵۰ درصدی در حوزه ارائه تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و دیگر موضوعات از سوی بانک‌ها داشته‌ایم که قابل توجه است. باید گفت؛ موضوع ازدواج و تشکیل خانواده در حل بسیاری از معضلات اجتماعی تاثیر گذار است.

وی به نقش بخش خصوصی خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: طی این سه سال حدود ۱۰۱ هزار میلیارد تومان در اقتصاد، صنعت، معدن، زیارت و گردشگری توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و به بهره‌برداری رسیده است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون شخصیت والای شهید رئیسی اظهار کرد: در ارتباط با شخصیت شهید رئیسی، باید از کارآمدی دولت سیزدهم یاد کنیم چراکه اگر آماری ارائه شده است تمام اقدامات آن موجود است بنابر این آمار و ارقام کاملا مستند جمع بندی شده‌اند

منبع: اداره کل وابط عمومی استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->