کاهش مزایای مزدی؛ سنوات پایان خدمت کارگران چقدر است؟ هر گرم طلا ۳.۵ میلیون تومان و دلار ۶۲ هزار تومان | قیمت طلا، سکه، ارز و ارز دیجیتال (۱۰ تیر ۱۴۰۳) افزایش هشت درصدی مصرف بنزین در خراسان رضوی طی ۳ ماه نخست سال جاری از عرضه‌اولیه امروز جا نمانید | زمان ثبت سفارش مشخص شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نرخ‌نامه مصوب مراکز حمل‌ونقل درون‌شهری در مشهد اعلام شد + جدول (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دارندگان دسته‌چک بخوانند | زمان حذف چک کاغذی مشخص شد بررسی افزایش یا کاهش قیمت خودرو‌های خارجی (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | لاماری ایما ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان ماینر غیرمجاز معرفی کنید؛ جایزه بگیرید | سقف پاداش چقدر است؟ جزئیات و نحوه سفارش و خرید سکه از مرکز مبادله | حداکثر میزان خرید چقدر است؟ امحای فنی ۹۰۰ ماینر در خراسان رضوی طی یک ماه گذشته قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | خانواده پژو گران شد «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»؛ مردم چه کاری باید انجام دهند؟ لزوم رعایت سقف افزایش ۲۵ درصدی اجاره | صاحب‌خانه‌ها چگونه تنبیه و تشویق می‌شوند؟ درآمد‌های ارزی در بهار به ۲۵.۵ میلیارد دلار رسید بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن خراسان رضوی هر شانه تخم‌مرغ ۱۰۹ هزار تومان شد + جدول (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بررسی میانگین رشد سالانه اجاره مسکن و شاخص دسترسی به مسکن در دولت‌های مختلف + نمودار چند نکته حقوقی به مستاجران و مالکان قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | انگور چند؟ چگونه وام خرید خودرو دریافت کنیم؟ + جزئیات ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی باغ آستان قدس؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط
سرخط خبرها

جذب سرمایه صنفی برای احداث ۵ شهرک صنفی در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۵۱۸۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
جذب سرمایه صنفی برای احداث ۵ شهرک صنفی در مشهد
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تلاش داریم که سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها به‌طور خودجوش انجام شود و خود اعضا پای کار بیایند و با هزینه خودشان این شهرک‌ها را به سرانجام برسانند تا بلافاصله به بهره‌برداری برسد.

رئیس اتاق اصناف مشهد روز گذشته در حاشیه همایشی که به مناسبت روز اصناف برگزار شده بود، در گفتگو با شهرآرا اظهار کرد: چشم‌انداز ما بر محور شعار سال است و مأموریت‌هایی را بر همین اساس برای اصناف تعریف کرده‌ایم. باید تلاش کنیم که سرمایه‌ها بیرون نرود و در مشاغل کاذب سرمایه‌گذاری نشود.

هادی مخملی افزود: اکنون موضوع احداث پنج شهرک صنفی به سرانجام رسیده است. در این راستا باید تلاش کنیم تا موانعی را که بر سر راه فعالان اقتصادی قرار دارد، برطرف کنیم. به گفته او این پنج شهرک مصوب شامل شهرک آهن و پروفیل، جعبه‌سازان، پلاستیک، فرش و آجیل است، البته مشکل تغییر کاربری آنها با شرایطی حل شده است، باوجوداین وضعیت نهایی‌شدن این شهرک‌ها نسبت به قبل بهتر شده است.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تلاش داریم که سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها به‌طور خودجوش انجام شود و خود اعضا پای کار بیایند و با هزینه خودشان این شهرک‌ها را به سرانجام برسانند تا بلافاصله به بهره‌برداری برسد، چون اگر سازنده خارج از اصناف پای کار بیاید، در نهایت وضعیت این شهرک‌های صنفی مثل مجتمع‌هایی که بی‌استفاده مانده‌اند، خواهد شد.

مخملی با تأکید براینکه مهم‌ترین چالش ما در حوزه تولید است گفت: باید با همکاری دولت و استفاده از زمینه‌هایی مانند شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و استانداری از مزیت‌های نسبی و رقابتی خود در راستای توسعه تولید محصولاتی که جزو ظرفیت‌های مشهد هستند، استفاده کنیم.

او افزود: اکنون باتوجه‌به شعار سال بر تولید توجه و تمرکز بیشتری داریم و تلاش داریم بخش «مشارکت مردم» را به حوزه‌های صنفی، اعضا و دخل کسبه تعمیم دهیم و براین اساس به سمت بومی‌سازی و مراقبت از سرمایه‌های داخلی برویم تا از این طریق سرمایه‌ها به سمت مشاغل کاذب نرود و به‌جای آن به‌سمت تولید مولد برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->