خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت
سرخط خبرها

جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۹۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
  • ۱
جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)
تیم ملی کشورمان در پایان لیگ کابوس‌وار ملت‌های والیبال در قعر جدول قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ کابوس‌وار ملت‌های والیبال برای کشورمان بالاخره پس از یک ماه با شکستی دیگر برابر آلمان به پایان رسید.

بلندقامتان کشورمان در آخرین دیدار خود هم ۳ بر صفر شکست خوردند و تنها با ۲ پیروزی در جایگاه پانزدهم به کار خود پایان دهند. این فرصت برای ملی پوشان کشورمان فراهم شده بود که در صورت پیروزی برابر آلمان یک رتبه جایگاه خود را ارتقا دهند، اما همان داستان تلخ همیشگی در این تورنومنت تکرار شد و شاگردان پیمان اکبری برابر آلمان هم شکست خوردند.

البته ترکیه با یک بازی کمتر نسبت به ایران در قعر جدول قرار دارد، اما با وجود رویارویی ترکیه برابر ایتالیا، بعید به نظر می‌رسد ترک‌ها حریف ایتالیا شوند تا بتوانند ایران را به قعر جدول بفرستند.

به این ترتیب ایران تنها با کسب ۲ پیروزی ۳ بر ۲ مقابل آمریکا و هلند و ۱۰ شکست به کار خود پایان داد. ایران در رقابت‌ها ۴ شکست با نتیجه ۳ بر صفر، ۴ شکست با نتیجه ۳ بر یک و ۲ شکست با نتیجه ۳ بر ۲ داشت که توانست تنها ۶ امتیاز کسب کند.

کسب پیروزی تنها در ۱۴ ست در ۱۲ بازی لیگ ملت‌ها، نتیجه‌ای است که تیم ملی کشورمان کسب کرده و ضعیف‌ترین نتیجه والیبال ایران را در لیگ ملت‌های والیبال رقم زده است.

جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
0
0
من از بیگانگان هرگز ننالم .....!!چطورتیم ما در زیر۲۱سال توی دنیا قهرمان میشه اما
یکی .دوسال بعدهمیشه افتضاح؟؟
بکارنگرفتن سرمربی طراز اول دنیا..نداشتن چهارتا بازی تدارکاتی خوب..تغییر ترکیب اصلی تیم درهر مسابقه ای.وبازی دادن بازیکنان بی انگیزه درهرشرایطی.(شمابخوانید عبادی پور)حتی تعویض هم نمیشه
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->