زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد
سرخط خبرها

فعالیت مراکز اختصاصی مراقبت از مادر و کودک در مشهد تا شکست کرونا ادامه دارد

  • کد خبر: ۲۳۵۲۰
  • ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
فعالیت مراکز اختصاصی مراقبت از مادر و کودک در مشهد تا شکست کرونا ادامه دارد
 مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: فعالیت مراکز اختصاصی مراقبت از مادر و کودک تا پایان شکست کووید-۱۹ ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد احمدیان، با بیان اینکه پایگاه‌های اختصاصی مراقبت مادر و کودک با هدف تامین بستر مناسب و امن و به حداقل رساندن احتمال آلودگی ویروسی در زمان مراقبت برنامه‌ریزی شده‌اند خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ پایگاه در سطح شهر مشهد و ۱۴ پایگاه در سطح سایر شهرستان‌ها به عنوان پایگاه اختصاصی مشغول به ارائه خدمت هستند و شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر و بدون هرگونه نگرانی جهت دریافت خدمت به این واحد‌ها مراجعه کنند.

 

وی اظهار کرد: همزمان با شیوع بیماری کووید‏-۱۹ در استان خراسان رضوی، مدیریت سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه با هدف کاهش تردد و نیز کاهش احتمال انتقال ویروس، اقدام به حذف موقت و تعویق برخی خدمات مراقبتی و موکول نمودن آن به ماه‌های آتی کرد.

 

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اهمیت دو گروه از خدمات با توجه به نقش ویژه‌ای که در تأمین و حفظ سلامت گروه‌های هدف دارند، گفت: این خدمات کماکان و با اولویت در واحد‌های بهداشتی جاری است و انجام برنامه واکسیناسیون کودکان و خدمات مراقبت مادران باردار با رعایت حداقل مراقبت‌های ضروری از جمله این خدمات به شمار می‌رود.

 

وی خاطر نشان کرد: این پایگاه‌ها صرفا ارائه خدمات به دو گروه فوق را انجام داده و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در این واحد‌ها رعایت کلیه شرایط مرتبط با جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی انجام می‌پذیرد.
فعالیت مراکز اختصاصی مراقبت از مادر و کودک در مشهد تا پایان شکست کرونا ادامه دارد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->