سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات، نماد اقتدار امنیت کشور

  • کد خبر: ۲۳۵۹۱۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
انتخابات، نماد اقتدار امنیت کشور
نامزدِ اصلح فردی است که اولا انقلابی و ولایت‌مدار باشد، توانایی مدیریتی، قدرت اجرایی و کارآمدی خویش را به اثبات رسانده باشد، قانون‌مدار و عدالت‌پیشه و پیشرو در مبازه با فساد و ظلم و مقاوم در‌برابر فشار دشمنان باشد.

انتخابات، نماد اقتدار و امنیت کشور و نمایش فخرِ ایرانِ قوی به جامعه بین‌المللی است که با هوشمندی و آگاهی و اعتماد ملت شریف ایران به پشتوانه مردمی نظام اسلامی و پیروزی همیشگی این حماسه ملی تبدیل شده است. قطعا مشارکت حداکثری مردم و ایجاد شورونشاط انتخاباتی با انتخاب آگاهانه فردی اصلح که ادامه‌دهنده گفتمانِ ارزش‌آفرین شهیدِ جمهورِ عزت‌آفرین و تداوم‌دهنده مسیرِ مبارز خستگی‌ناپذیر راه خدمت صادقانه به مردم باشد، این حماسه را در تاریخ جاودانه می‌کند.

نامزدِ اصلح فردی است که اولا انقلابی و ولایت‌مدار باشد، توانایی مدیریتی، قدرت اجرایی و کارآمدی خویش را به اثبات رسانده باشد، قانون‌مدار و عدالت‌پیشه و پیشرو در مبازه با فساد و ظلم و مقاوم در‌برابر فشار دشمنان باشد، ساده‌زیست و مردمی باشد و اقتصاد دانش‌بنیان و نیاز‌های جامعه را بشناسد و با درد و رنج مردم آشنا باشد، صادق و اخلاق‌مدار و پیشرفت‌گرا و تحول‌آفرین باشد، به نسل جوان و نخبگان اعتماد کند و نقش‌های کلیدی و اثرگذار به آنها بدهد، ارزش لحظه‌لحظه زمان و امانت گران‌بهای مردم را بداند و تلاش خستگی‌ناپذیر و هوشمندانه و مؤمنانه همراه با پیامدسنجی نتایج داشته باشد و در همه این امور تقوا و متوکل به خدا باشد.

چنین‌شخصی خود را از منافع شخصی و حزبی و بداخلاقی انتخاباتی و وعده‌های بدون پشتوانه و فریب مردم با شیوه‌های غلط تبلیغاتی بر حذر می‌داند و به توان مردمی و تولید داخلی باور داردو مجاهدی شجاع و راستگو و دارای همت بلند و برنامه عملیاتی خواهد بود. 

جامعه دانشگاهی همچون گذشته با رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت‌محوری با استفاده از ظرفیت اساتیدِ نخبه و دانشجویان فرهیخته، با امیدآفرینی و جهاد تبیین و تمرکز بر ویژگی‌های فرد اصلح برمبنای استفاده از راهبرد‌ها و نقشه راه حکمرانی هوشمندانه و تمدن اصیل اسلامی و رهنمود‌های امام خامنه‌ای، زمینه مشارکت حداکثری مردم و ایجاد کنش‌های انتخاباتی سالم را در فضای پراثر دانشگاه فراهم آورد. 

ما با پیروی از راه امامین انقلاب و منشِ شهدای علم و فناوری و به‌ویژه مالک‌اشتر انقلاب شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سیدالشهدای خدمت، شهیدجمهور آیت‌ا... دکتر سیدابراهیم رئیسی و با استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه و سرمایه انسانی نخبگانی و مرجع به‌دنبال تقویت سازوکار‌های تقویت حضور پرشکوه و آگاهانه مردم و ارتقای پویایی اجتماعی و سیاسی دانشگاه در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظرات و جلسات نقد مناظره و پویش‌های انتخاباتی و‌... هستیم.

به‌راستی انتخابات پیش‌رو مهم‌ترین رقابت خدمت به مردم و امیدآفرینی برای جوانان و گره‌گشایی از مشکلات کشور و بهبود اوضاع اقتصادی با کمک و هم‌افزایی مردم خواهد بود و ما در دانشگاه حجت شرعی داریم که به دولت منتخب مردم با تمام توانمان کمک کنیم.

امیدوارم یکایک مردم حائز شرایط رأی‌دهی بار دیگر از این حق مردم‌سالارانه استفاده کنند و با انجام وظیفه ملی و شرعی خویش، آینده ایران را تضمین و مجال مداخله، زورگویی و تحریم را از معاندان بگیرند و دشمنان قسم‌خورده ایران را در این جنگ ترکیبی ناامید کنند و قطعا راه حل مشکلات کشور، حضور پای صندوق رأی و انتخاب درست است. ان‌شاءا... ثمره این حضور گسترده، خواست و اقدام عملیاتی مردم حماسه‌آفرین ایران، رضایت و خشنودی الهی باشد و رفاه و رشد اقتصادی و فتح قله‌های پیشرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->