آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۷۶۷۳
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: موبایل‌قاپ حرفه‌ای با ۳۸ فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان افزود: یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی کلانتری رسالت مشهد هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان "المهدی" جوان موتورسواری را در حال قاپیدن گوشی تلفن همراه یک شهروند مشاهده کرد و وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: راکب موتورسیکلت پس از سرقت با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر داد و به صورت خلاف مسیر از محل متواری شد و پس طی کمتر از ۵۰۰ متر از صحنه سرقت پشت چراغ قرمز، موتورسیکلت را رها و پا به فرار گذاشت.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه، متهم را که فردی سابقه‌دار است، دستگیر و در بازرسی بدنی از وی، گوشی تلفن همراه مال‌باخته را کشف کردند.

نگهبان افزود: این متهم تاکنون به ۳۸ فقره موبایل‌قاپی در سطح شهر مشهد در سه ماه گذشته اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی قضایی، متهم برای کشف دیگرجرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از شهروندان خواست تا هنگام صحبت‌کردن با تلفن همراه در کوچه و خیابان، دستگاه را به گونه‌ای در دست بگیرند که خارج‌کردن و قاپیدن آن به‌سادگی اتفاق نیفتد.

نگهبان افزود: حفظ جان از حفظ مال مهم‌تر است؛ از این رو اگر سارقان با توسل به زور، قصد سرقت تلفن همراه یا کیف دستی را داشتند، شهروندان مقاومت نکنند و فقط مشخصات ظاهری سارقان و وسایل نقلیه آن‌ها را به خاطر بسپارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->