جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر آموزش و پرورش:

هفته آینده درباره استمرار تعطیلی یا بازگشایی مدارس تصمیم‌گیری می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۷۷۶
  • ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
هفته آینده درباره استمرار تعطیلی یا بازگشایی مدارس تصمیم‌گیری می‌شود
وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی تا کنون در شبکه آموزشی شاد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی در نهصد و هفتاد و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با بیان این که این جلسه با توجه به شرایط روز جامعه به صورت فوق العاده برگزار می‌شود و دستور کار آن در مورد تعیین تکلیف فعالیت‌های آموزشی و چگونگی برگزاری امتحانات و در ادامه جلسه گذشته است، اظهار کرد: در بین جلسه قبل و فعلی سامانه آموزشی دانش آموزان راه اندازی و معلمان و دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی در این سامانه ثبت نام کردند و تاکنون ۳میلیون و ۸۰۰هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و ۲۸۴هزار کلاس درس تشکیل شده است. همچنین ۲۲۰هزار معلم در این شبکه ثبت نام کرده‌اند و عملیات آموزشی در برخی استان‌ها در حال برگزاری است.

وی افزود: ممکن است درصدی از دانش آموزان به دلایلی امکان اتصال به این شبکه را نداشته باشند که در مرحله دوم برای حل این موضوع اقدام خواهیم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش در مورد استمرار تعطیلی یا بازگشایی فعالیت مدارس گفت: با ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت بیماری در کشور و میزان لزوم پایبندی به رعایت سیاست فاصله گذاری اجتماعی که در جلسه هفته آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا ارایه خواهد شد در مورد نحوه فعالیت مدارس تصمیم گیری می‌شود. البته آموزش مجازی به عنوان جایگزین رسمی آموزش حضوری در مدت تعطیلی مدارس با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش‌های ارزشمند و متنوعی که در این مدت از سوی مدیران، معلمان مدارس و خانواده‌های محترم در ارایه آموزش‌های غیرحضوری انجام شده است به صورت منظم‌تر و سازمان یافته‌تر استمرار می‌یابد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->