تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش
سرخط خبرها

تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۰۷۷۴
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود
تپسی از برنامه‌هایش برای اضافه کردن محصولات جدید و تبدیل شدن به سوپراپ در یک نشست خبری که ۳۱ تیر ماه برپا شد، رونمایی کرد.

 به گزارش شهرآرانیوز؛ سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه ۳ حوزه‌ای خواهند بود که تا پایان سال ۱۴۰۳ برای کاربران تپسی در دسترس قرار خواهند گرفت.

پس از سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ در بهمن سال گذشته، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده تپسی مطرح شد. یکی از این پیش‌بینی‌ها، ادغام سرویس سایر شرکت‌های گلرنگ در تپسی و ارائه خدمات این استارتاپ در قالب یک سوپراپلیکیشن بود؛ چراکه بسیاری، خرید‌های پی‌درپی گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی را فراهم کردن زیرساخت برای یک تغییر بزرگ قلمداد می‌کردند.

مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل جدید تپسی در این باره به خبرنگاران گفت: «از روز‌های ابتدایی سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ در تپسی، یکپارچه کردن کسب‌وکار‌های پلتفرمی گروه زیر یک چتر مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه با توجه به قابلیت‌های تپسی شامل شبکه گسترده کاربران، زیرساخت فنی کارآمد و تیم متخصص، تصمیم به ایجاد «گروه تپسی» و سوپراپلیکیشن گرفتیم تا بتوانیم به صورت متمرکز پاسخگوی نیاز‌های متنوع کاربران باشیم.»

رونمایی از تپسی‌فود

«تپسی به حوزه سفارش غذا ورود خواهد کرد». این خبری بود که بسیاری مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند. در رویداد یکشنبه، ادغام خدمات افود در اپلیکیشن تپسی رسما اعلام شد تا «سفارش غذا» جدیدترین حوزه سرویس‌دهی تپسی در کشور باشد. طبق این اطلاع‌رسانی، تمامی فعالیت‌های افود از این پس با نام تپسی‌فود انجام می‌شود.

به گفته مدیرعامل تپسی، برای حصول اطمینان از ارائه خدمات مطلوب به کاربران تپسی، تپسی‌فود ابتدا برای بخشی از کاربران مشهد در دسترس قرار می‌گیرد و به مرور برای کاربران سایر شهر‌ها ارائه خواهد شد. او در ارتباط با ورود تپسی به حوزه سفارش غذا افزود: «امیدواریم این حضور و شکل‌گیری رقابت در بازار سفارش غذا، در نهایت باعث بهبود کیفیت سرویس‌دهی در این حوزه شود و انتظارات به حق جامعه برای دریافت خدمات بهتر را برآورده کند.»

سفارش از فروشگاه و سوپرمارکت، به زودی در تپسی

تپسی در ادامه تشریح نقشه راه و مسیر آینده خود در این رویداد اعلام کرد که نگاه ویژه‌ای به خرید اینترنتی کالا دارد. از این رو خرید آنلاین از فروشگاه تا پایان مرداد و سفارش آنلاین از سوپرمارکت تا پایان سال به خدمات این شرکت اضافه خواهند شد.

سیدحسینی در این باره گفت: «استفاده از ظرفیت‌های موجود در هلدینگ گلرنگ به هدف یکپارچه کردن خدمات از اولویت‌های گروه تپسی است. از این رو خدمات دارتیل و اکالا به زودی در اپلیکیشن تپسی تجمیع خواهند شد. امیدواریم این اقدام به افزایش قدرت انتخاب مردم کمک و منجر به دسترسی آن‌ها به خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب شود؛ چراکه وعده ما ارائه تجربه مثبت و منسجم از طریق سوپراپلیکیشن تپسی است.»

همچنین تپسی در این رویداد عنوان کرد خدماتی مثل خرید شارژ و پرداخت خلافی به زودی به عنوان قابلیت‌های جانبی به این سوپراپلیکیشن اضافه می‌شوند تا نیاز‌های اصلی کاربران از خدمات اینترنتی یکجا تامین شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->