شرایط دریافت پروانه مطب برای پزشکان آسان‌تر خواهد شد مشاهده یوزپلنگ در محدوده حفاظت مشارکتی یوز کنام پل ابریشم پرتقاضاترین مرز برای خروج در اربعین ۱۴۰۳ کدام است؟ واکسنی که از زوال عقل پیشگیری می‌کند چگونه گرما ما را می‌کشد؟ تحویل گذرنامه‌های زیارتی اینترنتی چقدر زمان می‌برد؟ مبلغ حق پرستاری و کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی ابلاغ شد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) اربعین نزدیک است | آغاز عاشقانه‌ترین پیاده‌روی دنیا کاهش ۸۰ درصدی قاچاق سوخت از مرز دوغارون به افغانستان قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس میانگین سن ازدواج در زنان و مردان ۵ سال افزایش یافته است عواملی که کاهش وزن را برای شما سخت‌تر می‌کند پیش دیابت را جدی بگیریم ترافیک پرحجم در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، بولوار هفت‌تیر و اطراف میدان استقلال در مشهد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی در  خراسان رضوی چند نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؟ فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی زائران اربعین برای سفری راحت این نکات را رعایت کنند ضعف آماری؛ چالش اصلی حمایت از اقشار نیازمند آتش نشانی: تنها ۲ شهربازی مشهد تأییدیه ایمنی دارند
سرخط خبرها

بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی

  • کد خبر: ۲۴۲۲۵۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه اگر قرار است اساسنامه نهضت سوادآموزی اصلاح و بازنگری شود باید همه استلزامات مربوط در آن دیده شود، گفت: یکی از الزامات اساسنامه تامین منابع مورد نیاز از جمله نحوه تامین نیروی انسانی و منابع مالی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رسول جمشیدی با بیان اینکه قانون برنامه هفتم مصوب و ابلاغ شده است،اظهار کرد: در قانون برنامه هفتم پیشرفت، در ماده ۹۱ موضوع اصلاح و بازنگری اساسنامه نهضت سوادآموزی مصوب شده که بعد از ابلاغ ظرف ۶ ماه وزارت آموزش و پرورش مکلف است اساسنامه نهضت را بازنگری و برای تصویب به مجلس بفرستد.

 وی با بیان اینکه آنچه که نهضت انتظار دارد اجرای همین حکم است افزود: رویکرد آن توسعه و تعمیر سواد و خدمت و ریشه کنی کامل بی سوادی با تعاریف مبتنی بر تعاریف جدید است که انتظار نمایندگان مجلس نیز است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه اگر قرار است اساسنامه نهضت سوادآموزی اصلاح و بازنگری شود باید همه استلزامات مربوط به آن در اساسنامه دیده شود ادامه داد: یکی از الزامات اساسنامه، تامین منابع مورد نیاز از جمله نحوه تامین نیروی انسانی و منابع مالی است که اگر دولت چهاردهم به آن اهتمام لازم را داشته باشد کمک بزرگی به موضوع سوادآموزی و آموزش بزرگسالان کشور خواهد کرد.

جمشیدی با بیان اینکه سازمان نهضت سوادآموزی در حال انجام چند اقدام همزمان است گفت: در قالب برنامه‌های تحولی نهضت سوادآموزی راهبردی دنبال می‌شود که پنج برنامه تحولی جزو هدفگذاری کوتاه مدت آن به حساب می‌آید و برای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود که از جمله آن می‌توان به بحث سواد آسان، سواد قرآن پایه و نهضت دانش آموز اشاره کرد.

 وی با بیان اینکه در موضوع اصلاح و بازنگری اساسنامه، تیم‌های اندیشه ورز پای کار هستند تا به موقع برای مراجع تصمیم‌گیری ارسال کنند اظهار کرد: تکلیف این است که بر اساس اساسنامه فعلی کلیه افراد بی سواد بالای ۱۰ سال، بازمانده از تحصیل، روستایی و عشایری آموزش ببینند و موضوع صرفا خواندن و نوشتن نیست بلکه آموزش کم سوادان نیز دنبال می‌شود.

منبع‌:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->