شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس
سرخط خبرها

حسامی: مشهد نیازمند اعتبارات ملی است

  • کد خبر: ۲۴۲۴۰۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
حسامی: مشهد نیازمند اعتبارات ملی است
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مشهد یک شهر ملی و بین‌المللی است که با اعتبارات محلی مدیریت می‌شود؛ در این خصوص نیازمند رویکرد و نگاه حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب‌های مختلفی چون بودجه زیارت هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه‌ای است ولی اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار، توازن درآمد و هزینه مدیریت شهری را برهم زده است.

وی به لزوم شفافیت‌بخشی به تبصره ۲ ماده ۲ قانون درآمد‌های پایدار نیز اشاره کرد و گفت: دیگر مساله ما طرح‌های تفصیلی هستند که توسط مشاوران غیر بومی تهیه شده و امروز مطابق با نیاز شهر و شهروندان نیست؛ همین موضوع موجب شده که برای رفع مشکلات به کمیسیون‌های ماده ۵ و ماده ۱۰۰ پناه ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به رویکرد حمایتی شورای ششم نسبت به مناطق حاشیه شهر، افزود: پروژه‌های عمرانی متعددی در این پهنه‌ها تعریف شده ولی متاسفانه عدم تکمیل شبکه فاضلاب این پروژه‌ها را با مشکل روبرو کرده است.

حسامی در ادامه به حوزه حمل‌ونقل عمومی اشاره داشت و تصریح کرد: امروز احداث هر کیلومتر مترو، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری مشهد هزینه دارد و این در شرایطی بوده که کل اوراق مشارکت دولت برای احداث خطوط ریلی، ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: مشهد یک شهر ملی و بین‌المللی است که با اعتبارات محلی مدیریت می‌شود؛ در این خصوص نیازمند رویکرد و نگاه حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب‌های مختلفی، چون بودجه زیارت هستیم.

منبع: شورای اسلامی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->