مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس شهردار مشهد: اولویت فعلی مدیریت شهری؛ ایجاد حال خوب برای شهروندان است+ویدئو درباره محمدولی اسدی، نایب تولیت آستان قدس رضوی | خادمی که تیرباران شد
سرخط خبرها

حسامی: مشهد نیازمند اعتبارات ملی است

  • کد خبر: ۲۴۲۴۰۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
حسامی: مشهد نیازمند اعتبارات ملی است
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مشهد یک شهر ملی و بین‌المللی است که با اعتبارات محلی مدیریت می‌شود؛ در این خصوص نیازمند رویکرد و نگاه حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب‌های مختلفی چون بودجه زیارت هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه‌ای است ولی اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار، توازن درآمد و هزینه مدیریت شهری را برهم زده است.

وی به لزوم شفافیت‌بخشی به تبصره ۲ ماده ۲ قانون درآمد‌های پایدار نیز اشاره کرد و گفت: دیگر مساله ما طرح‌های تفصیلی هستند که توسط مشاوران غیر بومی تهیه شده و امروز مطابق با نیاز شهر و شهروندان نیست؛ همین موضوع موجب شده که برای رفع مشکلات به کمیسیون‌های ماده ۵ و ماده ۱۰۰ پناه ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به رویکرد حمایتی شورای ششم نسبت به مناطق حاشیه شهر، افزود: پروژه‌های عمرانی متعددی در این پهنه‌ها تعریف شده ولی متاسفانه عدم تکمیل شبکه فاضلاب این پروژه‌ها را با مشکل روبرو کرده است.

حسامی در ادامه به حوزه حمل‌ونقل عمومی اشاره داشت و تصریح کرد: امروز احداث هر کیلومتر مترو، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری مشهد هزینه دارد و این در شرایطی بوده که کل اوراق مشارکت دولت برای احداث خطوط ریلی، ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: مشهد یک شهر ملی و بین‌المللی است که با اعتبارات محلی مدیریت می‌شود؛ در این خصوص نیازمند رویکرد و نگاه حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب‌های مختلفی، چون بودجه زیارت هستیم.

منبع: شورای اسلامی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->