قتل یک مرد و ربودن همسر و فرزندش در کاشمر خراسان رضوی اعترافات تکان دهنده پسر تهرانی درباره قتل خونین پدر و راننده تاکسی قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسر خیانتکار قتل دو نفر به دست نوجوان چنارانی درگیری مرگبار بین دو مغازه دار به خاطر رقابت شغلی! قتل فجیع دو خواهر با چماق| قاتل سنگدل در مشهد دستگیر شد واژگونی ون ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد کشف جسد دختر جوان در سرویس بهداشتی یک مسجد قتل ناموسی دختر تهرانی به دست پدر | مادر از خون دخترش گذشت گرانی بلیت‌های هواپیمایی سفر به مشهد و خالی ماندن واحدهای اقامتی پرداخت ۴۰ هزار فقره وام ۳۰۰ میلیونی به بازنشستگان تامین اجتماعی معاون وزیر بهداشت: شیوع «سرخک» در عراق| زائران اربعین نسبت به کامل کردن سابقه واکسیناسیون کودکانشان اقدام کنند خدمات صندوق بازنشستگی به زائران اربعین اعلام شد + جزئیات ۱۴۴ میلیارد تومان جهت تامین مسکن مددجویان بهزیستی خراسان رضوی پرداخت شد وزیر آموزش و پرورش در مشهد: تقویت جایگاه انجمن اولیا و مربیان به نفع نظام آموزش و پرورش است ۴۴۰ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در مشهد انجام شده است سخنگوی سازمان نظام پزشکی مشهد: تنها ۳ هزار پزشک عمومی در شهر مشغول طبابت هستند رئیس انجمن پزشکان عمومی خراسان‌ رضوی: مطب‌های پزشکان عمومی یکی‌یکی در حال تعطیلی است چرا در فصل‌های گرم سال عرق سوز می‌شویم؟ اگر می‌خواهید هورمون‌هایتان تنظیم شوند، از مصرف برخی مواد غذایی اجتناب کنید طرز تهیه کیک شکلاتی ساده و خوشمزه + فیلم ورود گردشگران ایرانی به ترکیه ۴۲ درصد افزایش یافت
سرخط خبرها

درگیری مرگبار بین دو مغازه دار به خاطر رقابت شغلی!

  • کد خبر: ۲۴۲۵۷۲
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
درگیری مرگبار بین دو مغازه دار به خاطر رقابت شغلی!
دو مرد مغازه دار که به خاطر حسادت های عجیب، با هم اختلاف پیدا کرده بودند، کارشان به درگیری مرگبار کشیده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز یکشنبه هفتم مرداد گزارش یک درگیری در مغازه اگزوز سازی حوالی جنوب تهران به پلیس اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که چند جوان داخل مغازه با هم دیگر شده و با چوب و میله به جان هم افتاده اند. یکی از آنها که به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافت، اما با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

در این شرایط بود که پرونده جنایت گشوده شد و کارآگاهان جنایی، تحقیقات خود را زیر نظر قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی شروع کردند. تحقیقات نشان می‌داد که صاحب مغازه اگزوزسازی عامل جنایت است.

وی دستگیر شد و در بازجویی‌ها اعتراف کرد که با میله آهنی به سر مقتول زده، اما قصد گرفتن جانش را نداشته است.

او با گریه توضیح داد: مقتول در همسایگی ما مغازه داشت. به همراه برادرانش کار می‌کردند، اما کسب و کار خوبی نداشتند. اما کار من پر رونق و در آمدم خیلی خوب بود. همین موجب حسادت آنها شده بود و حتی می‌شنیدم که پشت سرم بدگویی می‌کنند. حتی سعی داشتند مشتری مرا فراری بدهند. دیگر خسته شده بودم از کارهایشان و بار‌ها به آنها تذکر داده بودم. هرچند هر بار مشاجره می‌کردیم و بعد با دخالت کسبه‌های دیگر، دعوا تمام می‌شد، اما رفتار‌های نادرستشان تمامی نداشت.

وی ادامه داد: آنها خیلی تلاش می‌کردند که مرا هر طوری شده زمین بزنند. مثلا متوجه شدم یکی از آشنایان مقتول مواد مخدر در مغازه ام جاساز کرده تا برایم پاپوش و دردسر درست کند تا اینکه روزحادثه باز هم بر سر موضوعات قبلی درگیر شدیم. پس از دعوا و مشاجره مقتول و برادرانش مرا کتک زدند. من که به شدت عصبانی بودم، چشمم افتاد به یک میله آهنی. آن را برداشتم و ضرباتی به مقتول زدم، اما اصلا قصد گرفتن جانش را نداشتم. خیلی عذاب وجدان دارم و از خانواده اش حلالیت می‌طلبم.

این مرد برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->