دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی برای نخستین بار در کشور علل بی‌اشتهایی کودکان و راه‌حل‌ها زائران با خودروی شخصی به مرزهای عراق بروند امکان تشخیص سریع بیماری دنگی با تأمین ۲۰۰ هزار کیت تشخیصی شفاف سازی درباره فروش پنیرهای لاکچری با شیر الاغ خدمات‌رسانی ۶ هزار نفر از کادر درمان داوطلب در مسیر پیاده‌روی اربعین سقف خلافی برای توقیف خودرو اعلام شد فقط ۴۷ درصد نوزادان ایرانی با شیرمادر تغذیه می‌شوند مهر و موم ٤٣ پاتوق توزیع موادمخدر در مشهد تغییرات اقلیمی جوامع را دستخوش تغییرات خواهد کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی استان‌های کشور (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) ثبت احوال درباره تعویض شناسنامه‌های قدیمی توضیحاتی داد توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی چقدر جریمه دارد؟ قتل یک مرد و ربودن همسر و فرزندش در کاشمر خراسان رضوی اعترافات تکان دهنده پسر تهرانی درباره قتل خونین پدر و راننده تاکسی قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسر خیانتکار قتل دو نفر به دست نوجوان چنارانی درگیری مرگبار بین دو مغازه دار به خاطر رقابت شغلی! قتل فجیع دو خواهر با چماق| قاتل سنگدل در مشهد دستگیر شد واژگونی ون ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد کشف جسد دختر جوان در سرویس بهداشتی یک مسجد
سرخط خبرها

زائران با خودروی شخصی به مرزهای عراق بروند

  • کد خبر: ۲۴۲۶۵۹
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
زائران با خودروی شخصی به مرزهای عراق بروند
رئیس پلیس راهور فراجا در توصیه به زائران اربعین حسینی از آنها درخواست کرد که با خودروی شخصی به مرزهای مشترک با کشور عراق بروند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید تیمور حسینی در خصوص برنامه‌های پلیس راهور برای تردد زائران اربعین حسینی در مسیر‌های منتهی به مرز‌های مشترک با کشور عراق اظهار داشت: سال گذشته ۳ میلیون و چهارصد هزار زائر اربعین حسینی داشتیم، اما امسال با تحلیل روند موجود پیش بینی می‌شود که افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تعداد زائران اربعین حسینی را شاهد باشیم.

وی گفت: با این تحلیل می‌توان در نظر گرفت که بیش از ۴ میلیون نفر از هموطنان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی عازم کشور عراق می‌شوند که با این مقدوراتی که در سطح سیستم حمل و نقل عمومی وجود دارد باید گفت که کمتر از ۴۰ درصد جابجایی‌ها با اتوبوس امکان‌پذیر است.

سردار حسینی تصریح کرد: چاره‌ای نداریم و باید از مردم بخواهیم که از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند اگرچه ثبت نام زائران در سامانه سماح نیز این امر را کاملاً نشان می‌دهد؛ چراکه بیش از ۴۰ درصد افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند وسیله مورد نظرشان را وسیله نقلیه شخصی انتخاب کرده‌اند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه آیا تمهیداتی برای پارک خودرو‌ها در مرز‌های پر تردد صورت گرفته یا نه، اظهار داشت: در تمام مرز‌های پر تردد از جمله مهران، شلمچه، چذابه و خسروی پیش‌بینی‌های مناسب برای پارک خودرو‌های شخصی شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در توصیه به زائران اربعین حسینی در پاسخ به دیگر پرسش درباره تمهیدات لازم برای تامین سوخت خودرو‌های شخصی زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی گفت: با جلساتی که با شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و استانداران محترم انجام شده پیش بینی‌های لازم برای تامین سوخت خودرو‌های شخصی اندیشیده شده و از این حیث مشکل و موردی نخواهیم داشت.

منبع: فارس 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->