پزشکیان: گستاخی صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند تداوم اعتراضات در بنگلادش | ۵۰ تَن کشته شدند جزئیات برنامه مجلس برای برگزاری جلسات رای اعتماد کابینه دولت پزشکیان رئیس رژیم صهیونیستی: برای مقابله با تهدیدات آماده‌ایم وحشت به جان اسرائیلی‌ها افتاد | شاباک در تدارک زیرزمین برای نتانیاهو جان کربی: وقتی رهبر ایران می‌گوید که ایران انتقام خواهد گرفت، ما باید این را جدی بگیریم سیدحسن خمینی با آیت الله علم‌الهدی دیدار کرد فرمانده سنتکام فردا به فلسطین اشغالی سفر می کند واکنش حماس به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ۲ مدرسه درغزه سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ترور«اسماعیل هنیه» در تهران حاصل نفوذ نبود وزیر خارجه اردن: برای انتقال پیام اسرائیل به ایران نیامدم واکنش ایران به جنایت جدید اسرائیل در بمباران ۲ مدرسه لحظه جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها | ۳۰شهید در بمباران دو مدرسه در غزه + فیلم (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت شده است همسر کامالا هریس به خیانت اعتراف کرد ادعای سفر هیئت آمریکایی به تهران از سوی کاخ سفید رد شد عربستان از شهروندانش خواست فوراً خاک لبنان را ترک کنند وزیر خارجه اردن با باقری در تهران دیدار کرد آیا ادارات اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ معاون وزیر خارجه روسیه: در هماهنگی با آمریکا از تشدید تنش در اوکراین جلوگیری شد
سرخط خبرها

همسر کامالا هریس به خیانت اعتراف کرد

  • کد خبر: ۲۴۳۰۹۶
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
همسر کامالا هریس به خیانت اعتراف کرد
همسر معاون رئیس‌جمهور آمریکا داگ امهوف بعد از انتشار گزارشی درباره رابطه غیراخلاقی‌اش با پرستار فرزندانش، مجبور به اعتراف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بحبوحه روز‌های انتخاباتی کامالا هریس که قرار است بجای بایدن در انتخابات نوامبر مقابل ترامپ رقابت کند، همسر او داگ امهوف به خیانت در ازدواج اولش اعتراف کرد. 

این وکیل ۵۹ ساله بعد از افشاگری دیلی میل درباره رابطه خارج از ازدواج او با پرستار فرزندانش و بارداری ناشی از آن، در بیانیه‌ای خطاب به سی‌ان‌ان اعلام کرد که ازدواج اولش به دلیل خیانت او روز‌های سختی را پشت سر گذاشت. 

به گزارش دیلی میل، این رابطه باعث پایان یافتن ازدواج اول او شد. طبق این گزارش به نقل از منابع مطلع، این زن که معلم دو فرزند امهوف هم بود، بعد از آن مجبور شد کارش در مدرسه‌ای در شهر کالور سیتی کالیفرنیا را ترک کند. 

هریس در سال ۲۰۱۳ زمانی که به عنوان دادستان کل کالیفرنیا مشغول به کار بود، با امهوف آشنا شد و آنها در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->