باقری در دفتر حماس در تهران حضور یافت + عکس باقری در تماس تلفنی با وزیر خارجه بحرین: اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی را حق خود می‌دانیم حضور نیرو‌های دفاع هوایی بلاروس در رزمایش نظامی درخاک روسیه باقری: اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی را حق خود می‌دانیم جلسه اضطراری نخست وزیر با پلیس انگلیس | جنگ داخلی آغاز شده است! ظریف: لیست وزرای دولت احتمالا تا شنبه، ۲۰ مرداد اعلام خواهند شد صحن علنی مجلس، فردا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تشکیل نخواهد شد | خانه ملت در انتظار لیست وزرای پزشکیان اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با پزشکیان دیدار کردند مرجع صدور مجوز مراکز روان‌شناسی و مشاوره خانواده، وزارت ورزش و جوانان شد دبیر شورای امنیت ملی روسیه وارد تهران شد رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه: رئیس‌جمهور بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه تأکید دارند نخست وزیر بنگلادش پس از استعفا به هند گریخت + فیلم یک مقام در نیروهای مسلح عراق: به پایان مأموریت ائتلاف رسیده‌ایم صدور دستورالعمل «سامان‌دهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها» از سوی رئیس قوه‌قضائیه دیده‌بان حقوق بشر: اسرائیل مرتکب جنایت جنگی تمام‌عیار شده است شورای نگهبان اساسنامه ۴ نهاد دولتی را تصویب کرد شهباز شریف: کاری که پکن برای ما کرده هرگز آمریکا قادر به انجام آن نیست رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: جوسازی‌های سیاسی و تخریب‌ها، قضات را مرعوب نمی‌کند کمیسیون فرهنگی مجلس دوازدهم نفرات جدید خود را شناخت پس از سفر وزیر خارجه اردن به ایران، پادشاه این کشور با بایدن گفت‌وگو کرد اتحادیه اروپا نتایج انتخابات ونزوئلا را زیر سؤال برد
سرخط خبرها

حمله حزب‌الله به یک مقر فرماندهی اسرائیل (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۳۱۷۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
حمله حزب‌الله به یک مقر فرماندهی اسرائیل (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
حزب‌الله لبنان بامداد امروز (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) اعلام کرد: با پرواز گروهی پهپاد تهاجمی مقر فرماندهی جدید لشکر ۹۱ در پادگان «ایلیت» رژیم صهیونیستی را هدف حمله هوایی خود قرار داده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه این گروه مقاومت آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم و استوار فلسطین در نوار غزه، حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات و ترور‌های دشمن صهیونیستی در شهرک‌های البازوریه، دیرسریان و حوله در جنوب لبنان، روز دوشنبه با گروهی از پهپاد‌های تهاجمی مقر تازه تأسیس لشکر ۹۱ اسرائیل در پادگان «ایلیت» را هدف قرار داد.

در بیانیه حزب الله لبنان همچنین آمده است که در این حمله، اماکن و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست هدف مستقیم قرار گرفته که تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و مجروح شدند.

این بیانیه ساعتی پس از آن منتشر می‌شود که رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که گزارش اولیه حاکی از آن است که بر اثر "سقوط" پهپاد در شهرک "ایلیت هاشاحر" صدمات جدی وارد شده است.

همچنین گزارش شده بود که چندین دستگاه آمبولانس نیز راهی منطقه سقوط پهپاد شدند.

برخی از رسانه‌های صهیونیستی نیز مدعی شده بودند که آنچه در این منطقه سقوط کرده، موشکی بودکه سامانه گنبد آهنین شلیک کرده که در اییلیت هاشاحر سقوط کرده است.

پایگاه خبری العهد نیز گزارش داد که در نتیجه حمله پهپادی به منطقه اییلیت هاشاحر، این منطقه دچار اتش سوزی شده است.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد که در نتیجه شلیک این پهپاد دو نظامی زخمی شدند که جراحت یکی از آنها از ناحیه سر بوده و این دو نظامی به بیمارستان «زیف» در صفد شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->